دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند

دانشجویان در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق از دانشجویان خواست تا با سلاح بیان وقلم در مقابل انحرافات و کج اندیشی ها بایستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در هفدهمين همايش احلي من العسل كه ويژه كاروان هاي دانشجويي سفر به عتبات عاليات برگزار مي شود؛ ولايت غديري، شهادت عاشورايي و انتظار مهدوي را سه شاخصه مهم پيروان اهل بيت دانست.
وي غدير را، يك فرهنگ وجريان فكري اصيل وناب خواند و افزود: پيامبر مأمور به ابلاغ ولايت علي (ع) شد انتخاب امام علي از سوي خداوند بود.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني غدير را يك خط فكري ممتد براي نجات بشريت برشمرد و افزود: اسلام علوي از غدير آغاز شد و در زمان ظهور امام عصر(ع) به طور كامل و جهاني عينيت پيدا مي كند.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني افزود: امروز اسلام اموي وآمريكايي در داعش بروز كرده است و خطربزرگي براي جهان اسلام است .
وي به تشريح اسلام اموي پرداخت و اسلام اموي را بر سه شاخصه زر و زور و تزوير عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: برخلاف اسلام اموي، اسلام علوي براساس خدامحوري، صداقت و عدالت استوار گرديده است.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق عاشورا را احياگر اسلام علوي معرفي كرد و گفت: افراد عاشورايي زمينه تحقق كامل اسلام علوي را آماده مي كنند زيرا در زمان ظهور امام عصر (عج) اسلام علوي به طور كامل در سراسر جهان محقق مي شود.
وي با اشاره به تهاجمات فرهنگي دشمن از دانشگاهيان خواست با قلم و زبان خود در مقابل كجي ها و ناهنجاري ها بايستند .
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني دانشجويان را به فرموده رهبر معظم انقلاب افسران جنگ نرم خواند و افزود: ايشان تكليف همه روشن فرموده اند و همه بايد در مقابل كجي ها و انديشه هاي باطل مقاومت كنند و ارزشهاي انساني و اسلامي و انقلابي را زنده نگه دارند.


| شناسه مطلب: 70407







نظرات کاربران