سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد

سرپرست حجاج ایرانی از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی مجروح کاروان اصفهان عیادت کرد

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس درمکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر دراين عيادت، در جريان روند درمان حجت الاسلام حسين اسماعيلي قرار گرفت و براي سلامتي و بهبود ايشان دعا كرد.
دكتربن عبدالله عقيل رئيس بيمارستان ملك فيصل كه حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر را همراهي مي كرد با ارائه گزارشي از روند معالجات انجام شده براي حجت الاسلام اسماعيلي تاكيد كرد : وضعيت عمومي وي هرروز درحال بهتر شدن است و هيچگونه خطري او را تهديد نمي كند.
دكتر ساجد، پزشك معالج حجت الاسلام اسماعيلي نيز در پاسخ به سوال نماينده ولي فقيه در خصوص ميزان جراحات وارده به حجت الاسلام اسماعيلي اظهار داشت: به هيچيك از اعضاي بدن وي آسيب جدي وارد نشده ونامبرده در چند روز آينده مي تواند از بيمارستان مرخص شود.
حجت الاسلام حسين اسماعيلي نيز درگفتگو با سرپرست حجاج ايراني با تشريح نحوه حمله عوامل ناشناس به وي به هنگام ترددد به هتل محل اقامت خود، افزود: ضارب پس از مجروح كردن من با استفاده از تاريكي از محل حادثه گريخت و اينجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بيمارستان منتقل شدم.
نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت دراين عيادت از تلاش مدير و كادر پزشكي بيمارستان ملك فيصل كه با رسيدگي و اقدامات پزشكي سريع و مناسب زمينه بهبود حجت الاسلام اسماعيلي را فراهم كردند، تقدير كرد.
سرپرست حجاج ايراني با اشاره به حديثي از امام صادق (ع) خطاب به مدير بيمارستان ملك فيصل گفت: خدمت به ميهمانان خانه خدا ارزش بسيار بالايي دارد و افرادي كه در خدمت ضيوف الرحمان هستند اجرشان بيشتر است.
مدير بيمارستان ملك فيصل نيزبرهماهنگي ميان اين مركز درماني و هيئت پزشكي حج و زيارت كشورمان در ارائه خدمات پزشكي به زائران ايراني كه به اين بيمارستان منتقل مي شوند، تاكيد كرد.
گفتني است عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (15 شهريور) به حجت الاسلام والمسلين حسين اسماعيلي روحاني كاروان شماره 13005 اصفهان كه درحال تردد به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح كردن وي با استفاده از موتور سيكلت از محل حادثه گريختند.
دراين حمله، حجت الاسلام اسماعيلي از ناحيه كتف و پهلو مجروح شد و بگفته آقاي حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت پليس عربستان تاكنون سه مظنون را در ارتباط با اين حادثه بازداشت كرده است و تحقيقات ادامه دارد.




نظرات کاربران