حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود حج به غفران الهی منجر می شود

حج به غفران الهی منجر می شود

حجت الاسلام و المسلمین امیری گفت: انسان بعد از حج همانند نوزادی است که تازه متولد شده است و پرونده اعمالش پاک می شود در واقع حج به غفران الهی منجر می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، به نقل از خبرگزاري مهر، حجت الاسلام و المسلمين اميري، كارشناس مذهبي، در مصاحبه با برنامه «با كاروان حج» راديو گفت و گو درباره چگونگي حفظ نور حج بعد از پايان مراسم حج گفت: يكي از كارهاي مهم در حج ذكر خداست. لازم است حجاج بعد از حج نيز ذكر خدا را فراموش نكنند. انسان بعد از حج همانند نوزادي است كه تازه متولد شده است. پرونده اعمالش پاك مي شود و خدا او را مي بخشد. حج به غفران الهي منجر مي شود.
او ادامه داد: ياد خداوند انسان را از غفلت دور مي كند.غفلت با خود گناه به همراه مي آورد. اگر مي خواهيم بدانيم حجمان قبول شده است يا خير بايد ببينيم بعد از بازگشت اعمال و رفتارمان با مردم چگونه است، آيا تغيير كرده است يا خير. مسلما نبايد آدم قبلي باشيم. حج بايد ما را به انسان تبديل كند.
حجت الاسلام و المسلمين اميري تصريح كرد: يكي از توشه هايي كه حجاج بايد در حج به دست بياورند مانوس شدن با خداوند متعال است. انسان بايد اين حالت را نيز حفظ كند. توشه حاجيان نور و حق است.
امام جماعت قيام دشت خاطر نشان كرد: بايد به زيارت حجاج رفت. هر كسي به ديدار حجاج برود در ثواب حج آنان سهيم مي شود و از معنويات آن ها فيض مي برد.


| شناسه مطلب: 70478




حج اميري



نظرات کاربران