نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد

نماینده سرپرست حجاج در مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کرد

نماینده سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره در برنامه های بازدید خود امروز به دیدار زائرانی از استان های قزوین، خراسان رضوی، تهران و فارس رفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ حجت الاسلام و المسلمين احمد عابدي به همراه جواد شاد معاون ستاد مدينه منوره با حضور در جمع زائران مستقر در هتل بهاءالدين مدينه از آخرين شرايط آنها و همچنين نحوه ارائه خدمات به آنها را جويا شدند.
برخورداري از همه ويژگي هاي يك هتل مناسب بويژه در مدينه منوره كه تخريب هاي اطراف حرم مطهر نبوي باعث كاهش شديد هتل ها در اين محدوده شده، امكان پذير نيست.
هتل «بهاءالدين» يكي از بهترين مجموعه ها براي زائران «مدينه بعد» به شمار مي رود كه البته مانند برخي ديگر از هتل ها، زائران در آن با مشكل كمبود تعداد آسانسور مواجه هستند و از اين مساله گلايه مند بودند، اما يكي از بهترين مزاياي اين هتل نيز كه مورد تاكيد زائران قرار داشت، بُعد كم مسافت تا حرم رسول الله(ص) بود كه مورد رضايت بسياري از زائران در ديدار با نماينده سرپرست حجاج قرار داشت.
نادر مهري آذر از زائران تهراني، از جمله زائراني بود كه از توفيق انجام اعمال و حضور در حج امسال ابراز خوشحالي مي كرد و مي گفت لطف خدا شامل حال ما شد و خوشبختانه رفتارها به گونه اي بود كه عزتمند و سربلند اين سفر را انجام داديم.
اين روزها در بسياري از هتل ها شاهد حضور هموطنان اهل سنت و شيعه در كنار هم هستيم كه هتل بهاءالدين هم از اين مساله مستثني نبود همه در كنار هم در كمال آرامش مشغول صرف ناهار بوددند.
ابراهيم علوي از اهالي اهل سنت لار در استان فارس با ابراز خوشحالي از حضور مسئولان بعثه و ستاد مدينه منوره، مي گفت در مدينه هم مسئولان به حجاج سر زدند و اين باعث سرافرازي ماست و من از طرف همه زائران اهل سنت فارس از اين توجه قدرداني مي كنم.
در ادامه عمليات انتقال حجاج ايراني از مكه مكرمه به مدينه منوره،‌ تا پايان امروز دوشنبه (20 شهريورماه) 20 كاروان از زائران ايراني به ظرفيت 2829 نفر به مدينه وارد مي شوند.
عمليات خروج زائران ايراني «مدينه بعد» از روز گذشته آغاز شده و امروز نيز 2874 زائر مدينه منوره را به مقصد ايران ترك خواهند كرد.
در حال حاضر 11518 تن از حجاج ايراني در مدينه منوره مستقر هستند كه پس از تكميل اقامت 5 روزه خود در اين شهر،‌ از طريق فرودگاه مدينه منوره راهي شهرهاي خود در ايران خواهند شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران