دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی

دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیر حج عربستان سعودی

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با آقای دکتر محمد صالح بنتن وزیرحج عربستان سعودی بعدازظهر چهارشنبه درمکه مکرمه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرپرست حجاج ايراني دراين ديدار كه بيش از يك ساعت به طول انجاميد ، در رابطه با ويژگي هاي حج امسال، ميزان موفقيت در تحقق بندهاي توافقنامه امضا شده بين دو كشور و لزوم تسريع در نهايي كردن امور مربوط به دو حادثه بزرگ مسجدالحرام و مني در سال 94 مطالبي را بيان كرد و افزود: در سال هاي اخير در جمهوري اسلامي ايران طرح هاي مختلفي در حوزه آموزش و توجيه حجاج به اجرا در آمده ، بيش از هزار جلد كتاب و اثر به چاپ رسيده و در رابطه با مسايل اجرائي نيز بلافاصله پس از موسم حج آسيب شناسي صورت مي گيرد كه انشاءا... پس از نهايي شدن ، كاستي ها و پيشنهاد ها را به شما منعكس خواهيم كرد.
نماينده ولي فقيه در امور حج زيارت درادامه اظهار داشت: بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري ، ما حج را كانون وحدت امت اسلامي مي دانيم و طرح مسايل فرقه اي و مذهبي و دامن زدن به اختلافات را خلاف فلسفه حج دانسته و حضور گسترده حجاج ايراني در نمازهاي جمعه و جماعات اهل سنت نيز خود گواه بر اين مدعاست.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرافزود: هم اكنون كه بحمدا... حج به آرامي و خوبي برگزار شد بايد بستر را براي انجام يك توافق پايدار و مستمر در زمينه حج وعمره فراهم كنيم و با همكاري هاي مشترك گام هاي بلندي براي موفقيت هرچه بيشتر در آينده برداريم.
درادامه اين ديدار آقاي دكترمحمد صالح بنتن وزير حج عربستان سعودي از تلاش هاي صورت گرفته در رابطه با آموزش و توجيه حجاج و اطلاع رساني بموقع به آنان و اجراي توافق هاي انجام شده تشكر كرد و اظهار داشت: من خود در فرودگاه مدينه از نزديك شاهد بر روند ورود حجاج ايراني بودم و با برخي از آنها نيز گفتگو كردم.
وي افزود: بحمدا... با همكاري شما حج به خوبي برگزار شد و ما تمامي تلاش خود را بكار گرفتيم تا امنيت و آرامش تمامي حجاج، از جمله حجاج ايراني تامين گردد و از اينكه هم اكنون آنان بدون دغدغه خاطر آرام آرام به كشورشان باز مي گردند بسيار خرسندم.


| شناسه مطلب: 70560







نظرات کاربران