آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت

آرزوی زائر امام حسین بودن برای همگان در قیامت

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی با بیان احادیثی زیارت امام حسین را آرزوی همگان در قیامت دانست که فرشتگان نیز درخواست کننده این زیارت هستند لذا خداوند زیارت امام حسین را به منزله زیارت خداوند در عرش عنوان می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جمع روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات احاديثي زيارت امام حسين در راه آرزوي همگان در قيامت دانست كه فرشتگان نيز درخواست كننده اين زيارت هستند لذا خداوند زيارت امام حسين را به منزله زيارت خداوند در ارز عنوان مي‌كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق در مورد فضيلت زيارت امام حسين عليه السلام اظهار داشت: وقتي در قيامت مردم برخورد كريمانه خداوند نسبت به زائران امام حسين عليه السلام را مشاهده مي‌كنند همگان آرزو مي كنند كه اي كاش زائر امام حسين عليه السلام بودند زيرا زيارت امام حسين انسان ساز، حركت آفرين و رنگ خدايي به خود گرفتن دارند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با اشاره به حديثي خاطرنشان ساخت: فرشتگان آسمان از خداوند تقاضاي زيارت امام حسين را دارند و خدا ايسان را گروه گروه بر زمين نازل مي كند تا در حرم امام حسين براي زائران آن حضرت دعا و استغفار نمايند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق زيارت امام حسين را به منزله زيارت خداوند در عرش خواند و اظهار داشت: همانگونه كه عرش الهي مركز استيلاي قدرت الهي و تصميم گيري در عالم هستي است، كربلا به خاطر وجود مقدس حضرت سيدالشهدا به عنوان واسطه فيض، مركز تدبير امور مردم برشمرده مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني ادامه داد: زيارت آن حضرت، زيارت دردانه ي خداست و خونخواه آن حضرت خداوند است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از روحانيون خواست با بيان فضائل زيارت امام حسين آنان را تشويق به فرصت شناسي و فرصت‌سازي نمايند و از فرصت سوزي خودداري كنند.
او در ادامه از روحانيون كاروان ها و مداحان خواست تا آهنگ شور و شعور را هماهنگ در اذهان و روح زائران بدمند زيرا شور زمينه شعور است و هرگاه شور و عشقي با معرفت توأم گردد، ماندگار خواهد بود.
بخش عمده اي از اين جلسه به بيان مسائل مبتلابه و تذكرات و بايسته ها پرداخته شد و در پايان به پرسش هاي حاضران پاسخ داده شد.


| شناسه مطلب: 70754




كربلا نجفي روحاني



نظرات کاربران