اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد

اوقاف فلسطین ممنوعیت بازی کودکان در مسجدالاقصی را محکوم کرد

اداره اوقاف فلسطین صدور قانون منع بازی کودکان فلسطینی در محوطه مسجدالاقصی از جانب دادگاه عالی اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش پايگاه خبري«الوطن»؛ اداره اوقاف فلسطين در خصوص قانون منع بازي كودكان فلسطيني در محوطه مسجدالاقصي تصريح كرد: دادگاه عالي اسرائيل دستور قضايي ممنوعيت ورود كودكان براي بازي در محوطه مسجدالاقصي و التزام پليس براي اجراي اين قانون را صادر كرده است.
اداره اوقاف فلسطين افزود: به دنبال شكايت عده‌اي از شهرك‌نشينان يهودي در يورش به مسجدالاقصي كه كودكان فلسطيني را در محوطه اين مسجد در حال بازي ديده بودند، اين دادگاه دستور داد بازي با توپ براي كودكان فلسطيني در محوطه مسجدالاقصي ممنوع شود.
اداره اوقاف اسلامي فلسطين با بيان اين‌كه دادگاه عالي صهيونيستي صلاحيت دخالت در امور مسجدالاقصي را ندارد گفت: با صدور هر قانوني از جانب اين دادگاه مخالفت مي‌كنيم. اين مسجد، مسجد مسلمانان است و رژيم صهيونيستي صلاحيت دخالت در امور اين مسجد را ندارد.
اين اداره تأكيد كرد: صدور هر گونه دستور قضايي از جانب دادگاه‌هاي اسرائيل براي مسلمانان الزام‌آور و داراي رسميت نيست.
يادآور مي‌شود دو روز قبل (۱۲مهرماه) دادگاه عالي رژيم صهيونيستي به نيروهاي پليس اين رژيم دستور داد از بازي كودكان فلسطيني در محوطه مسجدالاقصي جلوگيري كنند.


| شناسه مطلب: 70852




مسجدالاقصي



نظرات کاربران