دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید

دیدارنماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مراجع عظام تقلید

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با سفر به قم با تعدادی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني و آقاي حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت امروزدرسفر به قم با تعدادي ازمراجع عظام تقليد و علماي اين شهر ديدار كردند.
نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني و رئيس سازمان حج و زيارت پيش از ظهر امروز با آيات عظام مكارم شيرازي، شبيري زنجاني ، نوري همداني و وحيد خراساني ديدار وگفتگو كردند.
در اين ديدارها سرپرست حجاج ايراني از برنامه هاي فرهنگي، آموزشي ، مذهبي و اجرايي حج 96 گزارشي ارائه كرد ومراجع عظام تقليد از برگزاري مناسب حج امسال ابراز خرسندي كردند.
برپايه اين گزارش، ديدار با آيات عظام سبحاني و صافي گلپايگاني و حجت الاسلام و المسلمين شهرستاني نماينده آيت الله سيستاني از ديگر برنامه هاي سفر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و رئيس سازمان حج و زيارت به قم مي باشد.




نظرات کاربران