بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف

بازدید رییس سازمان حج و زیارت از هتل درحال ساخت امام علی در نجف

آقای محمدی که در صدر هیأتی برای بررسی روند اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات سفر کرده است، در نخستین روز سفرش به نجف اشرف از هتل امام علی (ع) در این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، آقاي حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت كه شب گذشته (22 مهرماه) در صدر هيأتي وارد نجف اشرف شد ، روز شنبه در نخستين برنامه كاري خود از هتل امام علي (ع) در اين شهر بازديد كرد.
براساس اين گزارش، اين هتل هم اينك در حال ساخت و تكميل شدن است و طبق وعده مدير پروژه، ساخت آن تا 2 ماه ديگر پايان خواهد يافت.
آقاي محمدي دربازديد از بخش هاي مختلف اين هتل از روند ساخت و امكانات آن مطلع شد و با مدير پروژه ، عوامل اجرايي و مهندسان و ناظران اين هتل گفتگوكرد.
وي با اشاره به گزارش مدير پروژه و دليل تاخير در ساخت اين هتل، گفت: تلاش خواهيم كرد در مذاكره با بانك ملي بخشي از مشكلات مالي پروژه را برطرف كنيم تا ساخت آن با سرعت بيشتري پيش برود.
مرتضي ديواني، مهندس معمار اين هتل ، در حاشيه بازديد رييس سازمان حج وزيارت، گفت: هتل امام علي هم اينك در 9 طبقه در حال ساخت است و پس از راه اندازي ظرفيت 700 زائر را دارد و مي توان حدود 20 كاروان را در اين هتل اقامت داد.
وي افزود: در اين هتل حدود 200 اتاق براي اسكان زائران ايراني در نظر گرفته شده و از مرغوب ترين و بهترين تاسيسات براي ساخت آن استفاده شده است تا زائران در مدت حضورشان در نجف اشراف با آراميش خاطر بتوانند به زيارت و عبادت بپردازند.
آقاي ديواني اظهار داشت: تمامي تجهيزات به كار رفته در اين هتل به صورت هوشمند عمل مي كنند و اين هتل را مي توان يكي از بهترين اقامتگاه ها در شهر نجف اشرف دانست كه داراي ظرفيت بسيار بالايي است.
وي ادامه داد: اين هتل داراي نمازخانه، سالن كنفرانس، رستوران هاي متعدد و سالن هاي چند منظوره است كه مي توان براي برنامه هاي مختلف فرهنگي و اجرايي از آن ها استفاده كرد.
گفتني است، هتل امام علي(ع)، كه هم اينك با مشاركت شركت عمران گستر مهر و ماه با اشراف سازمان حج وزيارت در حال ساخت است از نزديك ترين اقامتگاه هاي زائران ايراني در نجف اشرف به حرم اميرمومنان امام علي(ع) خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران