سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام

سفر رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام

آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت بمنظور بازدید از زائر سرا و موکب شهدای منا وارد استان ایلام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت، آقاي محمدي و هيات همراه صبح روز سه شنبه نهم آبان ماه بمنظور بررسي وضعيت خدمات رساني به زائران اربعين حسيني (ع) وارد استان ايلام شد و مورد استقبال مسئولان محلي قرار گرفت.
آقاي محمدي در اين سفر ضمن بازديد از سالن ها و امكانات زائر سراي شهداي منا از خادمان اربعين حسيني در اين موكب تقدير بعمل آورد و گفت: همه ما بايد شكرگزار خدمت به زائران اباعبدالله حسين (ع) باشيم.
معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت افزود در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص زنده نگه داشتن ياد شهداي منا، اين موكب به نام شهداي منا راه اندازي و در حال خدمت رساني به عاشقان سيد و سالار شهيدان است.
يادآور مي شود موكب شهداي منا در شهرهاي مهران و چذابه و همچنين در مسير پياده روي از نجف به كربلا آماده خدمت رساني به زائران مي باشد.




نظرات کاربران