نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است

نماینده بعثه: تبیین نهج البلاغه وظیفه مهمی است

حجت الاسلام نجفی روحانی در دیدار اعضای گروه نهج البلاغه بر لزوم بیان اندیشه های امام علی (ع) و تبیین نهج البلاغه تاکید کرد و خطاب به اعضای این گروه گفت: نهج البلاغه اندیشه آسمانی امیرالمومنین است که برای نجات بشر و ساختن یک جامعه توحیدی به بشر هدیه شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اعضاي گروه نهج البلاغه كه از شهر مشهد مقدس به كربلا آمده اند، روز گذشته با حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ديدار كردند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در اين ديدار بر لزوم بيان انديشه هاي امام علي (ع) و تبيين نهج البلاغه تاكيد كرد و خطاب به اعضاي اين گروه گفت: نهج البلاغه انديشه آسماني اميرالمومنين است كه براي نجات بشر و ساختن يك جامعه توحيدي به بشر هديه شده است.
وي افزود: بر اين اساس رسالتي ما بيان انديشه هاي اميرالمومنين و نهج البلاغه است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در ادامه با بيان اين كه كربلا و اربعين بازخواني عاشورا است،‌ اظهار كرد: تعارض و تضاد ميان اسلام اموي و اسلام علوي است؛ زر و زور و تزوير پايه هاي اسلام اموي است و در مقابل آن اسلام علوي بر مولفه هايي همچون صداقت، عدالت و خدامحوري استوار است.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني اهميت اربعين را يادآور شد و گفت: هيچ پيامبر و امامي جز امام حسين (ع) اربعين ندارد. قصه كربلا بايد به ظهور ختم شود چرا كه ظهور تحقق آرمان هاي عاشورا است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران