اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس

اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی در کاظمین عکس

کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، طرح تکریم از موکب داران عراقی را با حضور حجت الاسلام احمد احسانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج، طرح تكريم از موكب‌داران عراقي به همت كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين در مسير پياده روي نجف تا كربلا و شهرهاي كربلاي معلي، نجف اشرف و كاظمين برگزار شد.
در اين طرح با اهداي بسته‌هاي فرهنگي و معنوي، از ۱۰۰۰ موكب عراقي كه در ايام اربعين در حال خدمت‌رساني به زائران حسيني هستند، تقدير شد.
حجت‌الاسلام احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين به نمايندگي از كميته فرهنگي آموزشي اربعين امروز در مواكب عراقي حضور يافت، ضمن ديدار و گفت‌وگو با مسئولان اين موكب‌ها از خدمات آنها در استقبال و پذيرايي از زائران اربعين حسيني(ع) قدرداني كردند.
در حاشيه اين مراسم حجت‌الاسلام احساني با بيان اين اينكه اين طرح براي دومين سال است اجرا مي‌شود، گفت: در مراسم اربعين، انسان با مشاهده ايثار، محبت، اخلاص و صداقت مردم شريف عراق درضيافت و پذيرايي از زائران، وجدان و اخلاقش واداشته مي‌شود كه نسبت به آنان خضوع و خشوع تكريم كند.




نظرات کاربران