آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور

آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازگشت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبرداد و گفت: در ساعتهای آتی نیز سایر زائران اربعین حسینی به کشور بازمی‌گردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شهريار حيدري درباره آخرين آمار بازگشت زائران ايراني اربعين حسيني به كشور اظهار كرد: از ابتداي ماه صفر و فرآيند اعزام زائران اربعين به عتبات عاليات، بيش از 2 ميليون و 300 هزار نفر به عراق سفر كرد‌ه‌اند.
وي ادامه داد: طي اين مدت و تا ظهر امروز حدود 2 ميليون و 150 هزار نفر از اين زائران ايراني اربعين حسيني به كشور بازگشته‌اند؛ روند بازگشت ساير زائران نيز در ساعتها و روزهاي آتي ادامه دارد.
سخنگوي ستاد مركزي اربعين حسيني تصريح كرد: تمامي مرزهاي سه‌گانه و هوايي در دسترس زائران براي ورود به كشور قرار دارد و هيچ مشكل و كندي در روند بازگشت آنها وجود ندارد.
به گفته حيدري، از حجم ترافيك و ورود زائران كاسته شده و با وجود زلزله شب گذشته بخشهايي غربي كشور هيچ مشكلي در مرز مهران ايجاد نشده است و ورود زائرن به طور مناسب انجام مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه موكبهاي ايراني هم غالباً امروز به كار خود پايان مي‌دهند، گفت: موكبهاي ايراني شهرهاي زيارتي عتبات عاليات امروز تا آخر وقت خدمات خود را خاتمه مي‌دهند؛ موكبهاي مرزي اعم از مرز مهران و چزابه نيز در ساعتهاي آتي فعاليت خود را تمام مي‌كنند.
سخنگوي ستاد مركزي اربعين حسيني اظهار كرد: فقط برخي موكبهاي استان خوزستان در مرز شلمچه تا روز 28 ماه صفر به خدمات‌رساني مي‌پردازند و بعد از اين مدت نيز آنها هم به كار خود پايان مي‌دهند.


| شناسه مطلب: 71687




اربعين آمار مرز



نظرات کاربران