45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا 45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا

45 هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهدالرضا

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: هم اکنون افزون بر 45 هزار زائر پیاده رضوی در قالب 926 کاروان در جاده های منتهی به مشهدالرضا در حرکت هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين رضايي عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: بخشي از اين كاروان ها از استانهاي گلستان، مازندران، گيلان، سمنان، خراسان شمالي و خراسان جنوبي هم اينك در جاده هاي استان هاي خراسان شمالي و رضوي به سمت مشهد مي آيند.
وي ادامه داد: به منظور خدمات دهي مناسب به زائران پياده رضوي ظرفيت اسكان 65 هزار نفر در طول جاده هاي خراسان رضوي فراهم شده است.
سخنگوي جمعيت خدمتگزاران زائران پياده رضوي همچنين گفت: به همه كاروانهاي زيارتي توصيه شده دستورالعمل خودمراقبتي را كه در دوره آموزشي مربوطه ارائه شده به دقت و حساسيت رعايت كنند. زائران از ورود افراد ناشناس به كاروان ممانعت و در محل ايستگاههاي صلواتي و امامزادگان اتراق كرده، از شانه خاكي تردد و به توصيه هاي پليس توجه و در صورت بروز مساله اي، موضوع را نخست به پليس و بعد به جمعيت خدمتگزاران زئران پياده اعلام كنند.
وي افزود: امروز معاون هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي از جاده نيشابور و ايستگاههاي صلواتي مسير بازديد و كمبودها را بررسي كرد.
رضايي همچنين مشاركت مردم را در خدمت به زائران پياده رضوي،ضروري توصيف و بيان كرد: مردم از برخي استانها در اين زمينه ورود يافته اند چنانكه يك نانوايي در جاده نيشابور درمحل ايستگاه صلواتي رباط خاكستري از سوي خيران شهر آران و بيدگل استان اصفهان راه اندازي شده كه نان تازه كل ايستگاههاي صلواتي اين محل تا منطقه ملك آباد را تامين مي كند. يك ايستگاه هم از شهرستان ورامين در مشهد مستقر مي شود.
وي ادامه داد: مردم مي توانند كمكهاي خود را براي زائران پياده رضوي به صورت غيرنقدي به ستاد جمعيت خدمتگزاران زائران پياده رضوي واقع در مشهد، خيابان فدائيان اسلام، بين فدائيان اسلام 2 و 4 تحويل دهند و يا با شماره تلفن 38597070 تماس بگيرند.
بر اساس برآوردها امسال در ايام پاياني ماه صفر 320 هزار زائر پياده به مشهد الرضا وارد مي شوند. پارسال 270 هزار زائر پياده به مشهد مشرف شدند.


| شناسه مطلب: 71692




مشهد امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران