کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار کرد

سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی همزمان با هفته وحدت با حضور رئیس جمهور و جمعی از علمای برجسته جهان اسلام از صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذر) کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با هفته وحدت با حضور بيش از ۲۲۰ شخصيت برجسته جهان اسلام و همچنين ۳۰۰ ميهمان داخلي، سي‌ويكمين كنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي از دقايقي قبل با حضور دكتر روحاني، رييس جمهور و با موضوع " وحدت و الزامات تمدن نوين اسلامي" آغاز شد.
پس از سخنراني رئيس جمهور برخي از شخصيت‌هاي برجسته جهان اسلام به ايراد سخنراني مي‌پردازند.
در سي‌ويكمين كنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي كه با عنوان" وحدت و الزامات تمدن نوين اسلامي" برگزار خواهد شد، مهمانان و شركت كنندگان اين كنفرانس پيرامون موضوع آن به بحث و تبادل نظر مي‌پردازند.
در اين كنفرانس ۶ كميسيون تخصصي با عناوين "موقعيت كنوني جهان اسلام و راهكارهاي فعال كردن مؤلفه‌هاي فرهنگ وتمدن ساز"،" ويژگي‌هاي تمدن نوين اسلامي و تمايز آن از غرب"، "طرح‌هاي احياگران جهان اسلام جهت تمدن سازي نوين اسلامي"، "نقش خودباوري مسلمانان و اتحاديه‌هاي تقريب نهاد در تشكيل تمدن نوين اسلامي"، "مساعي حميده" و "تمدن نوين اسلامي به مثابه راهبرد وحدت اسلامي" برگزار مي‌شود.
همچنين در حاشيه اين كنفرانس نشست " اتحاديه جهاني علماي مقاومت"، "اتحاديه جهاني سادات" و " اتحاديه جهاني زنان مسلمان" نيز برگزار مي‌شود.
اين كنفرانس تا روز پنج‌شنبه (۱۶ آذرماه) ادامه خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 72005




وحدت اسلامي



نظرات کاربران