حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف

حمایت یک‏صدای مردم مشهد از قدس شریف


مردم مشهد و زائران بارگاه منور رضوی، همگام و هم‌صدا با سایر مسلمان جهان، با صدایی رسا و اراده‌ای محکم و با تشکیل حلقه انسانی از ملت فلسطین حمایت کردند و خواستار آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از سلطه اسرائیل و هم‌پیمانانش شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، زائران بارگاه منور رضوي، همگام و هم صدا با ساير مسلمين جهان، با صدايي رسا و اراده اي محكم از ملت فلسطين حمايت كرده و خواستار آزادسازي سرزمين هاي اشغالي از سلطه اسرائيل و هم پيمانانش شدند.
اين ويژه برنامه كه توسط حركت خودجوش مردمي به ويژه دانشجويان طراحي شده بود بعداز ظهر پنج شنبه، ۱۶( آذرماه) در صحن قدس برگزار شد و در آن صدها تن از زائران، خادمان و مسئولان بارگاه منور امام هشتم (ع) شركت كردند.
در حالي كه حضور نوجوانان و جوانان كه به صورت دسته‌جمعي يا با خانواده‌هاي خود در اين اجتماع حضور يافته‌ بودند چشمگير بود، بسياري با در دست داشتن پرچم حمايت از فلسطين و پلاكاردهاي «القدس لنا»، «اسرائيل ۲۵ سال آينده را نخواهد ديد»، «مرگ بر آمريكا» و «مرگ اسرائيل»، انزجار خويش را نسبت به سخنان اخير رييس جمهور ايالات متحده آمريكا اعلام كردند.
شركت كنندگان در اين اجتماع با قرائت قطعنامه‌‏اي تاكيد كردمد: فسطين و «آرمان قدس شريف» از ابتداي شروع نهضت اسلامي و انقلابي، به پرچمداري حضرت امام خميني(ره) مورد توجه ايشان و ملت قهرمان پرور ايران اسلامي و همه آزادگان و مستضعفان جهان قرار گرفت و همواره فلسطين و قدس را مساله اول جهان اسلام دانسته و بر آن تاكيد كرده‌اند.
در اين قطعنامه با اشاره به اينكه سخنان ياوه‌گويانه رئيس جمهور آمريكا، به واقع عجز و درماندگي جبهه عربي صهيونيستي را نمايان ساخت ، آمده است: آنچه در واقع از سوي سران مستكبر مطرح گرديده، چيزي جز عجز و فرومايگي از سياست‌هاي شكست‌خورده و ابلهانه‌شان نيست و اميد است كه خود اين امر، زمينه‌ساز انتفاضه جهاني امت اسلام تا نابودي كامل رژيم صهيونيستي شود.
دراين قطعنامه تصريح شده است: امروز، به واقع، تنها راه‌حل نجات‌بخش امت اسلام اتحاد و همدلي و «خيزش انتفاضه جهاني اقصي» است؛ چرا كه وقايع اخير، به صورت كامل، نمايان ساخت كه هيچ راه‌حلي به جز انتفاضه مردمي و مسلح سازي كرانه باختري تا نابودي كامل رژيم اشغالگر قدس و تشكيل دولت مردمي منتخب ملت فلسطين وجود ندارد و ادعاهاي سازشگران و تصميمات و تفاهمات پوشالي بين المللي هيچ گره‌اي از مشكلات ملت فلسطين نمي‌گشايد.
گفتني است، اين ويژه برنامه در پي اعتراض به سخنراني دونالد ترامپ، رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا مبني بر اعلام انتقال سفارت آمريكا به بيت المقدس برگزار شد.


| شناسه مطلب: 72044




قدس فلسطين مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران