پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات

پایان دی ماه؛ ارزیابی نهایی آثار ارسالی به سوگواره عبرات

تاکنون بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه سوگواره عبرات ارسال شده است و ارزیابی نهایی آثار تا پایان دی ماه انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا حامد نگارش، دبير اجرايي سوگواره بين‌المللي عبرات درباره آخرين وضعيت اين همايش گفت: با توجه به تمديد مهلت ارسال آثار به اين همايش تا سي‌ام آذرماه ،تاكنون ۳۰۰۰ اثر در بخش داخل و بين‌الملل به دبيرخانه ارسال شده است كه بيش از ۲۰۰۰ اثر به بخش داخلي و حدود ۱۰۰۰اثر به بخش بين‌الملل اختصاص دارد.
دبير اجرايي سوگواره عبرات درباره ارزيابي اين آثار گفت: بعد از سي‌ام آذر، سه مرحله ارزيابي آثار ارسالي، شروع مي‌شود كه در مرحله اول هيات داوران تطبيق آثار ارسال شده را با قوانين عمومي و تخصصي هربخش مي‌سنجند كه طبيعتا تعدادي از آثار در اين مرحله حذف مي‌شوند.
وي افزود: در مرحله دوم آثاري كه قوي‌تر از بقيه باشند به مرحله نهايي ارسال مي‌شوند و داوران، بررسي نهايي آثار را تا پايان دي ماه انجام خواهند داد.
نگارش خاطرنشان كرد: سعي ما بر اين است كه نمايشگاهي از آثار برگزيده در همه زمينه‌هاي تصويري، نرم‌افزار، پوستر، خوشنويسي و ... برپا كنيم و يك مراسم اختتاميه هم در شان برگزيدگان و هنرمندان خواهيم داشت كه لوح تقدير، تنديس، هديه‌اي معنوي و نسبت به رشته‌ها هديه معنوي هم تقديم خواهد شد البته جدا از اين ما آثار ماندگار را در قالب كتاب و آلبوم‌هاي صوتي براي كل كشور توزيع خواهيم كرد. دبير اجرايي سوگواره بين‌المللي عبرات همچنين درباره بازتاب آثار برگزيده سال گذشته در پياده‌روي امسال اربعين گفت: ما اشعار برگزيده را به شكل كتاب در اختيار مداحان و افرادي كه نياز به چنين ظرفيتي دارند، قرار داديم، همچنين آثار تصويري برگزيده را در قالب نمايشگاهي در موكب‌هاي مرزي در معرض ديد زائران قرار داديم و يك نمايشگاه هم با هماهنگي حوزه هنري برگزار كرديم.
يادآور مي‌شود كه سوگواره بين‌المللي عبرات امسال براي بار سومين سال متوالي برگزار مي‌شود و مهلت ارسال آثار آن تا سي‌ام آذرماه تمديد شده است.


| شناسه مطلب: 72128




اربعين عبرات نگارش



نظرات کاربران