بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت

بازید هیأت پاکستانی از پژوهشکده حج وزیارت

شماری از علمای شیعه و سنی از کشور پاکستان با حضور در شهر قم از پژوهشکده حج وزیارت وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، شماري از علماي شيعه و سني از كشور پاكستان با سفر به ايران اسلامي و زيارت حرم مطهر امام رضا (عليه السلام) و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) و همچنين با حضور در شهر قم از پژوهشكده حج وزيارت وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت بازديد كردند.
براساس اين گزارش، اين گروه در نشستي با حجت الاسلام رضايي، معاون پژوهشي پژوهشكده حج وزيارت درباره راهكارهاي تعامل و همكاري بحث و تبادل نظر كردند.
اين گزارش حاكي است، حجت الاسلام رضايي در ابتداي اين نشست گزارشي از برنامه هاي و فعاليت هاي پژوهشي پژوهشكده حج وزيارت ارائه و از حضور اين گروه از انديشمندان پاكستاني تقدير كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مباحث علمي تقريب مذاهب اسلامي اشاره داشت و از علماي شيعه و سني خواست مشتركات دو مذهب را بيشتر مورد تاكيد قرار دهند و از مباحث اختلافي دوري كنند.
در ادامه اين جلسه برخي از علماي شيعه و سني به بحث و تبادل نظر پرداختند و از حضور در اين مجموعه ابراز خرسندي كردند.
اين گروه در پايان اين نشست از كتابخانه تخصصي حج وزيارت بازديد كردند.




نظرات کاربران