کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است کنترل زبان از نشانه های عابد است

کنترل زبان از نشانه های عابد است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود وزیری از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: شخص عابد هفت ویژگی دارد که یکی از آنها کنترل زبان است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين وزيري اظهار داشت: در اين ميان سكوت كار بسيار خوب و پسنديده اي است اما سكوتي كه با انديشه و تفكرباشد.
وي خاطرنشان كرد: نگران بودن در خصوص قبر و روز قيامت و ترس از عذاب روز جزا از ديگر نشانه هاي عابد است .
به گفته وي، ترس از احتمال گناه كردن با نگاه خوف از خداوند كه منجر به جلوگيري از گناه خواهد شد نيز از ديگر نشانه هاي عابد است. سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي اظهار داشت: حيا از حق تعالي به خصوص در زمان در خلوت خويش و جلوگيري از هرگونه گناه از ديگرنشانه هاي عابد است.
وي خاطر نشان كرد: عابد همچنين در خصوص شكم و شهوت راني نامشروع مراقب خويش بوده و جلوگيري مي نمايد.
حجت الاسلام والمسلمين وزيري با بيان اينكه عابد همچنين علاقه اي به دنيا ندارد، گفت: عابد واقعي نيك انديش بوده و دوستاني از عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) دارد.
در پايان آيين مداحي و نوحه خواني توسط مداح اهل بيت (ع) حاج محسن مرادي برگزار شد.


| شناسه مطلب: 72444




كربلا وزيري



نظرات کاربران