خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند

خادمین رسانه ای حضرت عبدالعظیم در خصوص آن حضرت اطلاع رسانی می کنند

در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، با رسانه های مختلف تفاهم نامه هایی امضا شد تا به عنوان خادمین رسانه ای به اطلاع رسانی و تولیدات محتوایی در خصوص حضرت عبدالعظیم بپردازند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛مصطفي آجرلو، مديركل ارتباطات و تبليغات آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني (ع) ، با اشاره به برنامه هايي كه طي هفته گذشته به مناسبت ايام ولادت حضرت عبدالعظيم برگزار شد، گفت: آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع) عهده دار اجراي 72 برنامه بود، البته در اين بين ديگر دستگاه هاي فرهنگي شهر ري، هيئت هاي مذهبي و گروه هاي مردم نهاد نيز برنامه هاي متعدد ديگري در اين زمينه اجرا كردند كه سبب تفاوت حال و هواي شهر شد.
بر اساس اين گزارش وي حضورهيئت هاي مذهبي به صورت دسته جمعي در شب و روز ولادت حضرت در حرم و صحن و اجراي جشن ولادت و اهداي پرچم آستان به اين هيئت ها توسط خدام را از جمله فعاليت هاي صورت گرفته برشمرد و گفت: تفاهم نامه اي نيز با رسانه هاي مختلف از جمله صدا و سيما و خبرگزاري هاي معارفي، براي اطلاع رساني و توليد محتواي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي امضا شد تا به عنوان خادمين رسانه اي به اطلاع رساني و توليدات محتوايي در خصوص حضرت عبدالعظيم بپردازند.
وي بر ضرورت بهره مندي دستگاه ها و نهاد هاي فرهنگي از موضوعات محتوايي كه در اين هفته عنوان شد، تاكيد و تصريح كرد: دستگاه ها مي توانند از اين مطالب فشرده براي برنامه هاي خودشان در حوزه هاي هنري و فرهنگي به مثابه سبك زندگي بهره گيرند.
آجرلو با اشاره به همزماني شب يلدا با چهلمين روز درگذشت قربانيان زلزله كرمانشاه، گفت: بدين منظور يك مراسم قرآني باشكوه در حرم برگزار شد. سخنرانان نماز جمعه در سراسر كشور نيز در خصوص حضرت عبدالعظيم(ع) سخنراني و به معرفي ابعاد وجودي ايشان پرداختند.
برگزاري جشنواره مطبوعاتي «نبأ عظيم»
آجرلو با اشاره به برگزاري جشنواره مطبوعاتي «نبأ عظيم» گفت: اين جشنواره در سه حوزه نشريات مكتوب و خبرگزاري ها، راديو، تلويزيون و شبكه هاي اجتماعي برگزار مي شود و علاقه مندان در سراسر سال مي توانند توليدات رسانه اي خود را براي آستان ارسال كنند.
وي به طور مثال به نامه مفصلي كه حضرت امام رضا(ع) خطاب به حضرت عبدالعظيم (ع) نوشته اند و شيعيان را خطاب قرار داده اند، اشاره و عنوان كرد: اين نامه با سلام امام رضا به همه شيعيان آغاز مي شود و سپس مضاميني دارد كه گروه ها و نهاد هاي فرهنگي مي توانند اين خط را دنبال كنند تا هرچه بيشتر پيام امام رضا(ع) و موضوعات و مفاهيم آن را در جامعه گسترش دهند.
وي برپايي نمايشگاه با بهره گيري از محصولات خط و نقاشي هنرمندان تهراني با موضوع حضرت عبدالعظيم(ع) كه در نمايشگاه هاي مترو به ويژه در متروي شهرري به نمايش گذاشته شده است را از ديگر فعاليت هاي صورت گرفته خواند و گفت: مسابقات فرهنگي «به شكرانه كريم»، ختم قرآن به شكرانه ولادت حضرت عبدالعظيم(ع) و برپايي مسابقه ثواب زيارت در خصوص زندگينامه آن حضرت نيز از اين جمله است.
حضور خدام در بيمارستان ها و مراكز درماني به منظور عيادت از بيماران و حضور خدام در مدارس و دبيرستان هاي تهران از ديگر برنامه هاي بود كه اجرلو بدان اشاره و بيان كرد: خدام همچنين در اين هفته با حضور در اماكن عمومي نظير فرودگاه امام خميني (ره) و ايستگاه هاي مترو به مردم شاخه گل مي دادند و ايام ولادت را تبريك مي گفتند.
وي به حضور خدام در برنامه هاي تلويزيوني و اجراي برنامه هاي زنده تلويزيون با محوريت حضرت عبدالعظيم حسني(ع) اشاره كرد و افزود: برنامه «عطر عاشقي» نيز در حرم حضرت عبدالعظيم انجام شد. در خود آستان نيز كار هاي خدماتي از جمله بحث هاي درماني دارالشفاء و كتابخانه و موزه براي مراجعان به صورت رايگان انجام و بازديد از آسمان نما با ۵۰ درصد تخفيف ارائه شد.




نظرات کاربران