مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان

مدارک لازم جهت تشرف به عتبات دانشگاهیان

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارک لازم زائرین اصلی و ذخیره را جهت اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان مدارك لازم زائرين اصلي و ذخيره را جهت اعزام به عتبات دانشگاهيان اعلام كرد.
بر اين اساس، پذيرفته شدگان اصلي و ذخيره بعد از نهايي كردن ثبت نام بايد جهت ارائه مدارك،بر اساس زمان بندي اعلام شده، به دفاتر ستاد در استان محل تحصيل يا تدريس خود مراجعه نمايند.عدم مراجعه براي ارائه مدارك،طبق زمان بندي كه در دفترچه راهنما قيد شده به منزله انصراف از اعزام تلقي و از افراد ذخيره جايگزين مي شود.
برنامه زماني براي تحويل مدارك حداقل يك ماه قبل از اعزام است و زائرين بايد مدارك خود را به موقع و كامل تحويل دهند.
مدارك لازم جهت تشرف به عتبات(زائرين اصلي و ذخيره)
*اصل گذرنامه(تا 6 ماه پس از سفر بايد اعتبار داشته باشد)
*گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان و حكم كارگزيني براي اساتيد و كارمندان
*دو قطعه عكس رنگي 4*3 (پشت زمينه سفيد و تمام رخ)
*اصل شناسنامه و عقدنامه(ويژه زائرين متاهل)
*دانشجويان پسر كه از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند بايد فرم تعهد نامه محضري را تكميل و به همراه كپي كارت ملي،شناسنامه و ضامن،تحويل رابط عتبات در استان خود نمايند تا ستاد نسبت به تهيه مجوز خروج از كشور اقدام نمايد.
زمان بندي و نحوه ارسال مدارك
زمان تحويل مدارك براي هر كاروان مشخص و حدود يك ماه قبل از اعزام است و زائرين اصلي و ذخيره يك ماه پيش از اعزام بايد مدارك خود را به دفتر ستاد در استان محل تحصيل خود تحويل دهند.
تذكر مهم:زائريني كه در كاروان هاي بهمن ماه اعزام مي شوند به دليل فرصت محدود،بايد سريعتر مدارك خود را تحويل نمايند و مشمول زمان بندي فوق نخواهند شد.
گفتني است؛اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات به صورت استاني و از محل تحصيل يا تدريس دانشجويان و اساتيد انجام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 72565




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران