آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره

آمادگی بانک ملت برای حمایت از برنامه‌های ستاد عمره

مدیرعامل بانک ملت در دیدار با رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه های این ستاد اعلام کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دكتر محمد بيگدلي در اين جلسه كه چند تن از مسئولان بانك ملت حضور داشتند، اظهار داشت: حمايت از دانشجويان براي اعزام به عمره و عتبات عاليات، اقدام معنوي و ارزشمند و توفيقي الهي است كه نصيب بانك ملت شده است.
وي حمايت از اعزام دانشجويان به عمره و عتبات عاليات را در راستاي ايفاي مسووليت هاي اجتماعي بانك ملت عنوان كرد و يادآور شد: اين كار بي ترديد، ذخيره آخرت براي دست اندركاران اين بانك خواهد بود.
مديرعامل بانك ملت خطاب به مسوولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ما در بانك ملت در حد توان در كنار شما خواهيم بود تا در اين مسير، پررونق تر از گذشته حركت كنيم.
وي همچنين با اشاره به شروع همكاري بانك ملت و سازمان حج و زيارت در سال ۸۷ گفت: اين بانك با رويكردي جديد همكاري با سازمان حج و زيارت را كليد زد كه خوشبختانه مورد استقبال مديران اين سازمان قرار گرفت و به تبع آن، تعاملات في ما بين افزايش يافت.
دكتر بيگدلي افزود: همكاري و تعامل با سازمان حج و زيارت، يك اقدام معنوي و فرهنگي و متفاوت از ساير فعاليت ها است و كاري ماندگار محسوب مي شود.
محمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان نيز با اشاره به اين نكته كه بانك ملت در بين تعداد زياد بانك هاي كشور، توفيق خدمت به دانشجويان زائر بيت الله الحرام و عتبات عاليات را كسب كرده است، اظهار داشت: بي ترديد اين موهبتي بزرگ است و كاركنان و مديران بانك ملت در ثواب تك تك اقدامات انجام شده، شريك خواهند بود.
وي با اشاره به تعامل كاركنان بانك ملت با دانشجويان، ادامه داد: بي شك كاركنان اين بانك، لياقت و توفيق انجام اين كار بزرگ يعني تسهيل در اعزام دانشجويان به عمره و عتبات عاليات را داشته اند.
فقيهي با تاكيد بر اين نكته كه بدون حمايت ها و مساعدت هاي بانك ملت، دانشجويان قادر نبودند به راحتي به اماكن مقدسه مشرف شوند، تصريح كرد: انجام كارهاي بزرگ نيازمند وجود انسان هاي بزرگ است و كاركنان بانك ملت با توانمندي، از عهده اين مهم به خوبي برآمدند.
بهمن اسكندري، معاون مديرعامل بانك ملت در امور بانكداري شركتي و تجاري هم در سخناني گزارشي از عملكرد اين بانك در تعامل با سازمان حج و زيارت ارائه كرد و گفت: اين همكاري در سه بخش عمره مفرده، عتبات عاليات و عمره مفرده دانشگاهيان و دانش آموزان انجام شده و بانك ملت در اين راستا، سامانه هاي مختلفي را براي سازمان حج و زيارت، راه اندازي كرده است.
وي با بيان اين نكته كه بانك ملت از سال ۸۷ تاكنون ۱۱۲ هزار فقره تسهيلات براي تسهيل اعزام زائران به عمره و عتبات ارائه كرده است، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر از دانشجويان با تسهيلات قرض الحسنه ۱۰ تا ۱۵ ميليون ريالي اين بانك به عتبات عاليات اعزام شدند و امسال هم ۲۰ هزار نفر ديگر تا پايان سال مشرف خواهند شد.
به گفته وي، بانك ملت به صورت راهبردي در كنار سازمان حج و زيارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان قرار دارد و اين همكاري را وظيفه و مسووليت اجتماعي خود مي داند.




نظرات کاربران