رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است رئیس سازمان حج و زیارت : 

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است
رئیس سازمان حج و زیارت :

شرکت شمسا در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته است

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت گفت: شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی موسوم به «شمسا» در بخش برنامه ریزی و ارائه خدمات تلاش خوبی داشته، اما در زمینه جذب زائر نیازمند برنامه و کار جدی تر است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حميد محمدي در ديدار مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت شمسا گفت: براي جذب بيشتر زائر و هدايت او به سمت استفاده از اين خدمات بايد ساز و كارهاي تازه اي را به كار گرفت و بازاريابي، تبليغات و اطلاع رساني را در دستور كار قرار داد.
وي لزوم توجه به سه ضلع مثلث برنامه ريزي، جذب و ارائه خدمات براي فعاليت در زمينه اعزام زائر به اماكن زيارتي به ويژه عتبات را خاطر نشان ساخت و خواستار بازنگري در برنامه ها و شيوه عمل تشكيلات شمسا و بروز رساني آن در بخش جذب مخاطب بيشتر شد.
رييس سازمان حج و زيارت به فعاليت گروه ها و افراد غيرمجاز موسوم به آزادبرها در چرخه انتقال زائر به عتبات عاليات اشاره كرد و گفت: گاهي سوء رفتار اين گروه ها و افراد به پاي شركت شمسا نوشته مي شود كه در اين صورت مسئوليت هيات مديره اين شركت در اطلاع رساني دقيق تر و جامع تر سنگين و وظيفه مديرعامل سنگين تر خواهد شد.
وي گفت: امروز يك فضاي رقابتي جدي در عرصه جذب زائر براي عتبات وجود دارد و برخي از مجموعه هاي غيرمجاز با تبليغات وسيعي كه دارند عليرغم خدمات غير قابل قبول همچنان در اين عرصه مانده اند.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعلام حمايت از برنامه ها و فعاليت شركت شمسا از مديران اين شركت خواست به طور فعال وارد عرصه شوند و ضمن تبادل نظر با مديران استان ها و مديران عامل شركت هاي مركزي در زمينه جذب زائر و ترغيب آنها به استفاده از خدمات شركت شمسا، راه هاي نوين جذب زائر را مشخص و تدوين كنند.
محمدي اوضاع و شرايط موجود كنوني جذب و اعزام زائر را متفاوت با سال هاي قبل توصيف كرد و افزود: شركت شمسا مجري اعزام زائر به عتبات است و ما بر اين باوريم كه بايد اين وظيفه را به صورت كاملا حرفه اي و علمي انجام دهد.
بنابر تاكيد رييس سازمان حج و زيارت؛ شركت شمسا بايد تلاش كند با بكارگيري شيوه هاي جديد جذب، زائر را نسبت به امكانات و خدمات خود آگاه كند.
بنابر اين گزارش، جواد دانشيار رييس هيات مديره و مديرعامل و ديگر اعضاي هيات مديره شركت شمسا نيز در اين ديدار در باره عملكرد اين شركت و برنامه هاي آينده آن گزارشي ارائه كردند.
شركت شمسا، مجري اصلي اعزام زائر زير نظر سازمان حج و زيارت است و كار اعزام زائران را از طريق بيش از ۲۵۰۰ دفتر خدمات زيارتي در سراسر كشور انجام مي دهد.




نظرات کاربران