تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات

تسهیلات بانک ملت به دانشگاهیان عازم عتبات

مدیرعامل بانک ملت و هیئت همراه با حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی ،مسئول بعثه مقام معظم رهبری عصر روز گذشته در عراق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، روز گذشته دكتر محمد بيگدلي؛ مديرعامل بانك ملت و جمعي از مديران اين بانك، به همراه حجت الاسلام والمسلمين فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و عوامل ستاد با حضور در بعثه، با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ديدار و گفتگو كردند.
در ابتداي اين ديدار كه حسينيان؛ سركنسول ايران در كربلا و نصراللهي؛ مسئول ستاد عمليات شركت شمسا نيز در آن حضور داشتند، محمد بيگدلي؛مدير عامل بانك ملت با اشاره به مسئوليت هاي اجتماعي و فرهنگي اين بانك به عنوان يكي از بانك هاي بزرگ كشورگفت: يكي از كارهاي ارزشمندي كه از سال هاي گذشته وارد آن شده ايم، مشاركت در حركت عظيم فرهنگي اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات است.
وي افزود: تاكنون نزديك به ۱۱۰ هزار دانشگاهي با دريافت وام قرض الحسنه بانك ملت به عتبات عاليات اعزام شده اند و ما خداوند را بابت توفيق انجام اين كار ارزشمند شاكريم و از سهيم شدن در ثواب زيارتو تحول و تغييراتي كه در سفر عتبات براي دانشجويان ايجاد مي‌شود به خود افتخار مي كنيم.
بيگدلي با تأكيد بر افزايش كمك‌هاي فرهنگي بانك ملت در سال گذشته به مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: پرداخت وام قرض الحسنه، امكان تشرف دانشگاهيان به عتبات را تسهيل مي‌كند، لذا ما قصد داريم اين تسهيلات را در آينده توسعه دهيم و روز به روز علاقه‌مندي ما براي انجام اين مسئوليت عظيم فرهنگي بيشتر شده و اميدواريم انشاءالله بعد از اين هم بتوانيم در اين فعاليت فرهنگي مشاركت كنيم تا تعداد بيشتري از دانشجويان به اين سفر معنوي اعزام شوند.
در ادامه اين ديدار،حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني؛مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت:سفر عتبات با اهميت و تاثير گذار است وزيارت امام حسين(ع) به گونه اي است كه در روايات فرموده اند در حال تنگدستي، حتي نا امني هم به زيارت امام حسين(ع) برويد، در حالي كه براي سفر عمره اين چنين نيست.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق، خطاب به مسئولين بانك ملت گفت: كار شما بسيار كار پسنديده و تاثير گذاري است، يعني شما هرچه در اين راه انجام مي دهيد هزينه نيست، بلكه سرمايه گذاري روي نسل جوان و آينده كشور است. دانشجو هم زمينه پذيرش خوبي دارد و هم آماده انتقال تاثيرات آن به ديگران است.خود شما نيز دانشجو بوده ايد،همه مسئولين امروز،دانشجويان ديروز بوده اند. اگر مي خواهيد آينده كشورخوب شود، بايد روي نسل جوان كاركنيد.
نجفي روحاني با اشاره به اينكه روايت داريم اگر كسي يك درهم كمك كند تا كسي را به زيارت امام حسين(ع) بفرستد، چند برابرش را خدا به او مي دهد اضافه كرد: چه خوب است آنچه كه براي شما در اين عرصه مقدور است و اختيار قانوني داريد به اين مسير سوق دهيد، چون اين كار با هيچ فعاليت فرهنگي قابل قياس نيست. كار شما بسيار با بركت و تاثيرگذار است و مقام معظم رهبري نيز به فعاليت هاي فرهنگي نگاه ويژه اي دارند.
حجت الاسلام و المسلمين فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان نيز در ابتداي اين مراسم با اشاره به همكاري بسيار نزديك و خدمات ارزشمند بانك ملت به زايرين دانشگاهي گفت: اين حركت فرهنگي با لطف و عنايت امام حسين(ع) و حمايت‌هاي بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زيارت و شمسا، هر روز رو به رشد بوده است و عوامل مختلفي داشته است كه از جمله آن، پرداخت تسهيلات قرض الحسنه،هدايا و كتاب هايي است كه بانك ملت در اختيار دانشجويان قرار مي دهد.
در پايان اين ديدار به رسم يادبود و تقدير و تشكر از زحمات مسئولين بانك ملت،از سوي بعثه مقام معظم رهبري،دو هديه ويژه معنوي كه شامل تربت حرم سيدالشهدا(ع) و انگشتري ارزشمند از سنگ مزار 70 ساله حرم امام حسين(ع)بود، به عوامل بانك ملت اهدا گرديد.
منبع:لبيك


| شناسه مطلب: 73186




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران