نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است

نوآوری در تبلیغ از ضرورت‌های جامعه است

معاون بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین یکی از ضرورتهای جامعه را نوآوری در زمینه تبلیغ دانست و گفت: با همکاری و تلاش همه دست‌اندرکاران برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی اربعین به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مراسم قدرداني از فعالان اربعين حوزه بانوان كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين با حضور بانوان فعال، مُبلغان و اعضاي كميته و كارگروه‌هاي اين كميته در حوزه علميه كوثريه تهران برگزار شد.
لاله افتخاري؛ معاون بانوان كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين در اين مراسم با قدرداني از تلاشهاي صورت گرفته اظهار كرد: با همكاري و تلاش همه دست‌اندركاران برنامه‌هاي تبليغي و اطلاع‌رساني اربعين به نحو شايسته اي برگزار شد اما تداوم اين تلاشها نياز به برنامه‌ريزي و هم‌انديشي بيشتر دارد.
وي گفت: يكي از برنامه‌ها ارائه پيشنهاد تفاهم‌نامه همكاريهاي مشترك تبليغي و فرهنگي با مديريت حوزه‌هاي علميه تهران به منظور بهره‌گيري از ظرفيتهاي اين مجموعه است.
معاون بانوان كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين افزود: در اين راستا از مديريت حوزه‌هاي علميه درخواست داريم نيروهاي توانمند و فعال را جهت حضور در برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغي از جمله اربعين به ما معرفي كنند تا از ظرفيت آنها در اين برنامه‌ها بهره‌برداري شود.
افتخاري يكي از ضرورتهاي جامعه را نوآوري در زمينه تبليغ دانست و خواستار بهره‌گيري از دستاوردهاي پژوهشي حوزه‌ها شد.
وي نيازسنجي تخصصي براي تبليغ در اربعين، ارائه آموزشهاي دوره‌اي به مبلغان، همكاري گسترده‌تر با هيئت رزمندگان اسلام در اعزامها و ارائه مباحث مشاوره‌اي و خانوادگي به زائران و مسافران اربعين را مورد تاكيد قرار داد.
معاون امور بانوان كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين پرداختن به مبحث تبليغ نوين را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: بهره‌گيري از تجربيات مبلغان در دوره‌هاي قبل، تعيين شعار محوري براي هر سال و دوره تبليغي و سياستگذاري واحد در برنامه‌هاي تبليغي اربعين مي‌تواند ما را در تحقق بيشتر اهداف‌مان ياري كند.
همچنين در اين نشست معصومه فرزانه؛ مشاور امور بانوان سازمان اوقاف با قدرداني از تلاش همه بانوان در برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغي اربعين در ايران و عراق خواستار شناسايي موكبهاي فعال ويژه بانوان به‌منظور همكاري و تعامل بيشتر با آنها شد.
وي افزود: نظرات و ديد گاه‌ها و آسيبهاي مراسم اربعين بانوان با حضور نمايندگان 9 دستگاه و نهاد و سازمان در محل سازمان اوقاف برگزار و چالشها و پيشنهادها وديدگاه‌ها شناسايي و گردآوري شده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران