رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در یک نرم‌افزار

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نرم‌افزار «حدیث ولایت» شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است را تولید کرده‌است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ستاد خبري سيزدهمين نمايشگاه كتاب استان قم، دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري در بخش دفاع مقدس سيزدهمين نمايشگاه كتاب استان قمحضور يافته است.
اين مركز از سال ۱۳۸۸ تاكنون فعاليت خود را به‌صورت سازماندهي‌شده و منسجم آغاز كرده‌است و كتب متعددي را در دو دسته‌بندي كلي رساله‌هاي آموزشي(درس‌هاي خارج فقه ايشان) و كتب بيانات ايشان (مجموعه عقايد و نظرات ايشان درخصوص موضوعات مختلف كه در سخنراني‌هاي معظم له در طي ساليان بيان شده‌است) توليد كرده‌است.
لازم به ذكر است رسالت اين مركز، حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب بوده كه تاكنون بيش از ۱۸۰ عنوان كتاب توسط آن تاليف و تهيه شده‌است.
نكته قابل توجه ديگر استقبال بي‌نظير مردم از آثار معظم له است، چراكه عده‌اي از مردم مقلد ايشان بوده و عده‌اي نيز علاقه بسياري به ايشان دارند، همچنين عده‌اي از مردم به‌دليل ارزشمندبودن سخنان ايشان از اين آثار استقبال مي‌كنند.
«روش تحليل سياسي»، «مصلح عشق»، «نقش و رسالت زن»، «مجموعه كتب بيداري اسلامي»، «آفتاب در مصاف»، «پروانه‌هاي جواني» و «توهم سلطه» ازجمله آثار ايشان به‌شمار مي‌رود.
«آفتاب در مصاف» مجوعه سخنراني‌هاي رهبر معظم انقلاب در قبل و بعد از انقلاب اسلامي بوده و كتاب «مصلح عشق» توصيه‌هاي ايشان به زوج‌هاي جوان است، همچنين در «روش تحليل سياسي» به مهارت‌ها، فنون و قوائد روش‌هاي تحليل پرداخته شده‌است.
قابل توجه است كه نرم‌افزار حديث ولايت شامل مجموعه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب است كه متن كامل سخنراني‌‌ها، بيانات، خطبه‌‌ها، مصاحبه‌‌ها، مكتوبات، ديدارها، پيام‌ها، نامه‌‌ها، پاسخ‌‌ها، تقديها، دستخط‌‌ها و غيره ايشان از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۴ در آن گردآوري شده‌است.
لازم به ذكر است كه پژوهشگران، محققان، مولفان و انديشمندان مي‌توانند براي چاپ آثار تاليفي خود به اين مركز مراجعه كرده و از نظرات آن‌ بهره‌مند شوند.


| شناسه مطلب: 87400




رهبر انقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران