آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است

آیت الله نجفی: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت: زیارت عتبات مقدس نقطه آغاز اصلاح نفس است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري رسا، جمعي از شيعيان شهر ديوانيه عراق ضمن تشرف به زيارت بارگاه مطهر امام علي (ع) با حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف ديدار كردند.
حضرت آيت الله نجفي در اين ديدار بر ضرورت اصلاح نفس تاكيد كرد و اظهار داشت: زيارت عتبات مقدس بايد نقطه آغازي براي اين تغييرات باشد.
وي افزود: تغيير در جامعه بايد از طريق اصلاح نفس، رعايت تقواي الهي و حركت به سمت تقرب الهي صورت گيرد.
اين مرجع تقليد خواستار حمايت مردم از خانواده‎هاي شهدا و فقرا در همه شهر و استان‎ها شد و بيان داشت: مردم بايد با ارتباط و تعامل با خانواده‎هاي شهدا و فقرا از وضعيت زندگي آنان آگاه شوند و با كمك به آنان مشكلاتشان را كاهش دهند.
وي همچنين در ديدار با جمعي از زائران كشورهاي خارجي گفت: زائران بايد از فرصت زيارت نهايت استفاده را در راستاي بهبود اخلاق و اصلاح فردي و خانوادگي و اجتماعي ببرند.
حضرت آيت الله نجفي به جايگاه عراق در نزد مومنان اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: خداوند متعال به علت حضور شش تن از بارگاه‎هاي ائمه اطهار (ع)، انبيا، اوليا و صالحان عراق را بر ساير كشورها برتري داده است و پايتخت امام مهدي (عج) در آخر زمان خواهد بود.
وي افزود: شارع مقدس به ما سفارش كرده است كه برادرانت را همان طور كه خودت را دوست داري، دوست داشته باشد بنابراين من عراق و نجف اشرف را دوست دارم و شما را به دوست داشتن آن سفارش مي كنم.


| شناسه مطلب: 87452




زيارت عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران