بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین

بهسازی ۱۰۰ پل در محور های مواصلاتی اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: تعمیر و بهسازی ۱۰۰ دهنه پل بزرگ و کوچک در محور های مواصلاتی اربعین ۹۷ انجام شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نورالله دلخواه در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم در ايلام، در رابطه با زيرساخت‌هاي اربعين 97 و به‌منظور سفري ايمن براي زوار حسيني اظهار داشت: در راستاي ارتقاء سطح ايمني و صيانت از پل‌ها و ابنيه فني، طرح بهسازي 100 دستگاه پل در سطح محورهاي مواصلاتي استان توسط اداره كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان ايلام به اجرا درآمداست.
مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان ايلام گفت: اجراي اين طرح شامل بهسازي، بريد و راديه، نرده پل به تعداد 13 عدد، اجراي دستك و تنقيه، پوشش بتني و رينگ بتني و اجراي درب پليمري (5 عدد) پل بوده است كه از اين تعداد 8 دستگاه پل با دهنه بالاي 10 متر و ارتفاع افزون بر ده متر در سطح محورهاي استان صورت گرفته است.
وي بازده زماني تكميل و بهره‌برداري نمودن از پروژه‌ها را خوب ارزيابي كرد و خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط جوي در يك سال گذشته، و گرماي 50 درجه در برخي شهرستان‌ها و همچنين سرماي زير صفر درجه كارها به‌خوبي انجام و يا در دست اقدام است.
وي در ادامه گفت: بخشي از تمهيدات فني انديشيده شده جهت ارتقاء ايمني و بهسازي پل واقع در محور ايلام – مهران (جاده قديم مار بره) است كه با اجراي دستك تخريبي به‌وسيله اي گابيون ايمن‌سازي شده است.
به گزارش خبرگزاري تسنيم، استان ايلام با دارا بودن بازارچه مرزي و پايانه مرزي مهران دروازه عتبات عاليات هست كه سالانه شاهد تردد هزاران كاميون و ميليون‌ها مسافر در طول سال از محورهاي مواصلاتي خود است


| شناسه مطلب: 87536




اربعين



نظرات کاربران