نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است

نیمی از نذورات مردمی در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بانوان است

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: نیمی از نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات از سوی بانوان جمع آوری و به عراق ارسال می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، فرزانه بيكي روز سه شنبه در همايش طرح بناي نور در اراك، افزود: تعهد استان ها در جمع آوري نذورات مردمي براي بازسازي عتبات عاليات در سال جاري يكهزار و 200 ميليارد ريال بوده كه نيمي از آن با مشاركت بانوان محقق شده است.
وي ادامه داد: استان مركزي امسال سهم 50 ميليارد ريالي در بازسازي عتبات عاليات دارد كه بخش قابل توجهي از آن جذب و به عراق ارسال شده است.
مسئول امور بانوان ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور گفت: ساخت صحن حضرت زينب(س) به عنوان مهمترين طرح در دست انجام در كربلا، در فضاي ميان تل زينبيه تا خيمه گاه حسيني در مساحت 160 هزار متر مربع در دست انجام است و پيش بيني مي شود تكميل آن پنج سال به طول بيانجامد.
وي گفت: با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بين ستاد بازسازي عتبات عاليات، بانك رسالت و سازمان بسيج جامعه زنان كشور، بانوان بسيجي مي‌توانند با پرداخت اقساطي نذورات، در فيض توسعه حرم‌هاي مطهر مشاركت كنند.
بيكي بيان كرد: براساس اين تفاهم نامه، بانوان بسيجي مي‌توانند به پايگاه‌ها و حوزه‌هاي بسيج مراجعه كرده و با اعلام ميزان مشاركت و توان بازپرداخت اقساط، نذر خود را به ستاد عتبات اهداء و اقساط آن را به‌صورت قرض الحسنه (بدون سود) به بانك رسالت پرداخت كنند.
ستاد بازسازي عتبات عاليات استان مركزي از سال 1384، 2 سال پس از ستاد بازسازي عتباد عاليات كشور فعاليت خود را آغاز كرد.
اين استان تا كنون در حدود 200 طرح مختلف از قبيل ساخت سقاخانه هاي حرم هاي امام موسي كاظم(ع)در شهر كاظمين، امام علي(ع) در شهر نجف و امام حسين(ع) در كربلا و ساخت صحن حضرت زهرا(س) در شهر نجف مشاركت داشته و ساخت ضريح ابراهيم مجاب(ع) و باب الراس حضرت عباس (ع) نيز مهمترين فعاليت هاي اين ستاد است.


| شناسه مطلب: 87539




بانوان عتبات



نظرات کاربران