حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد حج؛ زندانی را نجات داد

حج؛ زندانی را نجات داد

مدیرعامل ستاد دیه همدان اظهارکرد: مادربزرگ یکی از مددجویان استان برای رهایی نوه اش از بند زندان فیش حج خود را برای فروش گذاشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يدالله روحاني منشگفت: جوان حدود 20 ساله اي به علت بدهي مالي چند روزي در زندان به سر مي برد كه خانواده اين فرد سراسيمه از حضور فرزندشان در زندان براي دريافت مشاوره به ستاد ديه استان مراجعه كردند.
وي اضافه كرد: پس از مشاوره هاي صورت گرفته، مادربزرگ اين زنداني كه پيشتر براي عزيمت به خانه خدا نام نويسي كرده بود، از اين سفر معنوي صرفنظر كرده و هزينه آن را براي آزادي نوه اش صرف كرد.
مديرعامل ستاد ديه استان همدان تاكيد كرد: شهروندان بايد در تعهد مالي به ميزان دارايي و درآمد خود توجه داشته باشند تا بتوانند در مدت زمان تعيين شده بدهي هاي مالي را پرداخت كنند.
روحاني منش اضافه كرد: در بيشتر مواقع پرداخت نكردن يك بدهي هر چند اندك، چند خانواده را درگير كرده و براي آنها مشكل ايجاد مي كند.
وي مثال زد: در پرونده اي به علت ناتواني فرد در پرداخت بدهي 100 ميليون ريالي چند خانواده كه آشنا و فاميل بودند با همديگر درگير شده و به علت پرخاش و درگيري، اين اتفاق موجب كدورت و قطع رابطه آنها مي شود.
مديرعامل ستاد ديه استان همدان تاكيدكرد: شهروندان نسبت به پرداخت ديون و بدهي هاي مالي بايد احساس وظيفه كنند همچنين پايبند به عمل به تعهد و پرداخت به موقع بدهي باشند.
روحاني منش اضافه كرد: بي توجهي به پرداخت مطالبات و بدعهدي موجب كاهش روحيه گذشت و جوانمردي و كمك به هم نوع در جامعه مي شود.
به گزارش ايرنا، سال گذشته با همت خيران نيك انديش 268 زنداني جرايم غيرعمد استان همدان با مجموع بدهي حدود 205 ميليارد ريال آزاد شدند.
همچنين 233 زنداني جرائم غيرعمد با كمك خيران استان در 11 ماهه سال جاري آزاد شدند.


| شناسه مطلب: 87628




همدان حج ديه



نظرات کاربران