توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین

توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین تا 24 فروردین

مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق از توقف اعزام زائران کشورمان به کاظمین با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) خبر داد.

مرتضي نصراللهي مدير ستاد عمليات شمسا در عراق در گفتگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، با تسليت فرا رسيدن ايام شهادت امام موسي كاظم(ع)، از توقف اعزام زائران كشورمان به شهر مقدس كاظمين به مدت سه روز خبر داد.
وي با بيان اينكه اعزام كاروان هاي زيارتي به كاظمين از تاريخ 21 تا 23 فروردين ماه به مدت سه روز متوقف مي شود و از تاريخ 24 فروردين دوباره از سر گرفته خواهد شد، گفت: به علت حضور خيل عظيم عاشقان اهل بيت(ع) در كاظمين، امكان اسكان زائران كشورمان در اين شهر مقدس فراهم نخواهد بود.
مدير ستاد عمليات شمسا در عراق خاطرنشان كرد: اعزام زائران به كاظمين با توجه به ايام شهادت امام هفتم شيعيان و به دليل شلوغي و ازدحام زائران در كاظمين هر سال همزمان با روزهاي 23 تا 25 ماه مبارك رجب متوقف و در پكيج زيارتي تغييراتي نيز اعمال مي شود.
دماي امروز شهر مقدس كاظمين 26 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 18درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز آسمان كاظمين ابري بوده و دماي هوا نيز تا 23 درجه سانتي گراد بالاي صفر كاهش خواهد يافت كه نويد هواي خنك تري را مي دهد.
براساس اين گزارش، همه ساله همزمان با سالگرد شهادت موسي بن جعفر (ع) ميليون ها زائر عاشق از مسيرهاي دور و نزديك پياده به سوي مرقد آن امام بزرگوار مي روند و عاشقان خدمت به زائران اهل بيت(ع) نيز با برپايي موكب هاي مختلف در سرار مسير از زائران پذيرايي و استقبال مي كنند.




نظرات کاربران