کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات

کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات

شرق: زنی که به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات از ۹۱ نفر کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. این زن در مراسم‌های عزاداری و روضه‌خوانی به‌دنبال شناسایی افراد مال‌باخته بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج روزنامه شرق نوشت: در پي شكايت چند نفر از شهروندان به پليس آگاهي دشتستان و اظهار شكايت مبني بر اينكه از سوي فردي كه اقدام به ثبت‌نام عتبات عاليات مي‌كرد از آنها كلاهبرداري شده است، پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت و معلوم شد زني با دريافت حدود مبلغ ۳۰۰‌ هزار تومان از هر نفر آنها را براي اعزام به كربلاي معلي ثبت‌نام و به متقاضيان اعلام كرده است خودش به‌عنوان فردي خير بقيه هزينه سفر را پرداخت مي‌كند.
يكي از مال‌باختگان دراين‌باره گفت: من فكر مي‌كردم موقعيت خوبي به‌وجود آمده و به‌زودي به كربلا سفر مي‌كنم. اصلا درباره حرف‌هاي اين زن تحقيق نكردم و پولي را كه خواسته بود به او دادم اما بعد از آن خبري از سفر نشد و آن زن هم جواب درستي نمي‌داد تا اينكه فرار كرد و بالاخره مطمئن شدم فريب خورده‌ام و از من كلاهبرداري شده است. كارآگاهان با انجام تحقيقات پي بردند متهم هيچ‌گونه مجوزي از مراجع قانوني براي اعزام زائران نداشته و به هيچ‌يك از وعده‌هاي خود نيز عمل نكرده است.
در نهايت معلوم شد اين فرد با فريب‌كاري و مانور‌هاي متقلبانه مبالغي را از ۹۱ نفر اخذ كرده و متواري شده است. مأموران پس از يك‌سري اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و او را به اتهام كلاهبرداري دستگير و با قرار بازداشت موقت روانه زندان كردند.


| شناسه مطلب: 88060




عتبات



نظرات کاربران