920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند 920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند

920 نفر از هرمزگان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند

جانشین مدیر کل سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: امسال 920 نفر در قالب 7 کاروان از این استان برای انجام مناسک حج تمتع عازم سرزمین وحی می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، علي اصغر دهقاني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين تعداد شامل 880 نفر زائر و 50 نفر عوامل اجرايي و پشتيباني هستند.
وي بيان داشت: تاريخ اعزام زائران هرمزگاني به حج تمتع كه همه كاروان ها مدينه بعد هستند، از نيمه دوم مرداد ماه سال جاري خواهد بود.
جانشين مدير كل سازمان حج و زيارت هرمزگان اظهار كرد: امسال با توجه به نوع اسكان هر كاروان در مكه و مدينه، هزينه هر زائر بين 160 تا 170 ميليون ريال است.
دهقاني گفت: سال گذشته يكهزار و 670 نفر با عوامل اجرايي از هرمزگان به حج تمتع اعزام شدند كه افزايش اين تعداد نسبت به امسال به علت استفاده از سهميه ديگر استان ها بوده است.


| شناسه مطلب: 88069




هرمزگان حج 97



نظرات کاربران