اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه

اهمیت آشنایی زائر با محتوا و معانی زیارتنامه

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلا بهترین راه شناخت حضرت قمر بنی هاشم(ع) را زیارتنامه آن حضرت عنوان کرد و خواستار توجه دادن زائران به محتوا و معانی زیارت نامه ها شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، جلسه هفتگي كاركنان دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با هدف ارتقاي سطح فعاليت هاي فرهنگي و هماهنگي نيروها برگزار شد و راهكارهاي هماهنگي و هم پوشاني هرچه بيشتر كاركنان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين بهجتي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در سخناني اخلاقي، بهترين راه شناخت هر معصوم و امامزاده داراي زيارت مأثوره را توجه به زيارتنامه آنان عنوان كرد.
وي خواستار توجه دادن زائران به محتوا و معاني زيارت نامه ها از سوي مسئولان فرهنگي شد و با بيان اينكه زيارتنامه حضرت قمر بني هاشم(ع)، بهترين راه شناخت ايشان است، گفت: در اين زيارتنامه حضرت به عنوان عبد صالح خطاب قرار داده شده اند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا افزود: عبد صالح مقام بسيار والايي است كه حتي پيامبران الهي درخواست اين مقام را از خداوند داشتند.
وي با بيان اينكه انسان هاي صالح برجسته ترين افراد در ميان بندگان خدا هستند، با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم(ص)، گفت: علامت انسان هاي صالح چهار چيز است، شخصيت صالح و شايسته اي داشته باشد، اعمالش صالح باشد، كسب و كارش پاك و حلال و اهل اصلاح باشد و به عمل صالح اكتفا نكند.
در ادامه اين جلسه، كاركنان دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا به ارائه نقطه نظرات خود درباره روش هاي بهتر و باشكوه تر برگزار شدن برنامه هاي فرهنگي بعثه براي زائران پرداختند.
گفتني است در اين جلسه درباره شيوه برگزاري ويژه برنامه بعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر قمر بني هاشم(ع) به مناسبت ميلاد با سعادت آن حضرت، تبادل نظر شد.




نظرات کاربران