تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷ تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷

تولید و ارتقای نرم‌افزارهای ویژه حج ۹۷

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از تولید و ارتقای نرم افزارهای آموزشی ویژه زائران حج تمتع ۹۷ خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در گفت‌وگو با ايكنا؛ از ارتقاي محصولات فرهنگي ويژه زائران حج تمتع ۹۷ خبر داد و گفت: نرم‌افزار آموزشي با عنوان «مسافر قبله» توليد شده بود كه براي زائران سال جاري اين نرم افزار ارتقا يافت و برنامه پيشرفته تر آن آماده شده است كه حاوي مطالب جديد و تصاوير سه بعدي خوب آموزشي است كه در اختيار زائران حج قرار داده مي‌شود.
وي ادامه داد: همچنين نرم‌افزار جديدي با عنوان «هميار» توليد شده است كه همه مطالب و منابعي كه زائران و روحانيان كاروان‌ها نياز دارند به صورت متن در اختيار آنها قرار داده مي‌شود.
احمدي در پاسخ به اين سؤال كه آيا بررسي شده نرم افزارهاي توليد شده تا چه ميزان مورد استفاده زائران قرار مي‌گيرد؟ گفت: نرم افزارها در دو سطح به زائران داده مي‌شود. برخي نرم افزارها با هدف آشنايي با اماكن و آداب حج است كه ساده تر است و مورد استفاده همه زائران از جمله افراد با تحصيلات پايين قرار مي‌گيرد. براي زائران تحصيل كرده همه مجموعه كتاب‌هايي كه در حوزه حج است از جمله اسرار حج، مناسك حج، تفسير آيات حج و ... توليد شده است. البته زائران تحصيل كرده از اين نرم افزارها بيشتر استفاده مي‌كنند.




نظرات کاربران