سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است

سابقه مردم قزوین در بازسازی اماکن مقدس طولانی است

رئیس ستاد عتبات عالیات قزوین گفت: سابقه تاریخی مردم استان در کمک به مراکز مقدس و بازسازی آن به 400 سال گذشته بازمی گردد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حامد كبودوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: قزويني ها و تجار آن از گذشته هاي دور مردمي مومن، معتقد و خداجو بوده كه همواره در كارهاي خير، عام المنفعه پيشتاز كارها بوده اند.
وي با اشاره به اينكه طي سال گذشته بالغ بر 30 ميليارد ريال به صورت نقدي و غيرنقدي براي بازسازي عتبات عاليات از سوي مردم استان جمع آوري شد،ادامه داد: شب گذشته با برگزاري جشنواره نشان محبت كه به همين منظور برپا شده بود مردم ولايت مدار قزوين بيش از 12 ميليارد ريال كمك نقدي و بالغ بر 20 ميليارد ريال به صورت غيرنقدي تنها در يك شب كمك كردند.
وي با اشاره به اينكه قزوين به عنوان سومين استان برگزار كننده جشنواره نشان محبت پس از استان هاي آذربايجان شرقي و فارس بود، ادامه داد: اميدواريم با اطلاع رساني به موقع و رفع نواقص و معايب، در سال هاي آينده بتوانيم به بهترين شكل ممكن برگزاركننده شايسته اين گونه جشنواره ها باشيم.
جشنواره نشان محبت شب گذشته با حضور اقشار مختلف سراسر استان قزوين از جمله آبگرم، آوج، البرز، بوئين زهرا، محمديه و تاكستان در سالن اجتماعات استانداري قزوين برگزار شد.


| شناسه مطلب: 88647




قزوين عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران