همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد

همایش رمضانیه اسرار و معارف حج در استان یزد برگزار شد


همایش رمضانیه اسرار و معارف حج استان یزد در مسجد روضه محمدیه (حظیره) با حضور زائرین حج تمتع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در اين همايش حجت الاسلام والمسلمين علي حبيبيان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت استان يزد از حج بعنوان يك توفيق الهي ياد كرد و گفت: حج دعوت الهي است و خداوند شما را براي انجام مناسك دعوت نموده است و انشاءالله زائراني كه امسال به اين دعوت لبيك گفته و به حج مشرف مي شوند با قبولي طاعات و عبادات به وطن خويش باز گردند.
در ادامه اين همايش حجت الاسلام دهقان نيري امام جمعه شاهديه با ذكر چندحديث از ائمه معصومين (عليهم السلام) به اسرار و معارف حج اشاره كرد و حج را يك موهبت الهي ناميد كه براحتي نصيب هر فرد نمي شود.
حجت الاسلام والمسلمين مدرسي امام جمعه محمداباد يزد نيز اهميت حضور زئران ايراني در مناسك حج را يادآور شد و ادامه داد: حجاج ايراني با حضور در مراسم حج بعنوان سفيران جمهوري اسلامي بايد الگويي براي ديگر حجاج كشور هاي اسلامي باشند .
وي گفت: زائران بايد با مطالعه كامل به حج مشرف شود و بدانند كه به كدام سرزمين سفر مي كنند. مكه و مدينه سرزميني است كه بسياري از پيامبران الهي و ائمه اطهار در آن قدم نهادند، حجاج بايد قدردان اين فرصت باشند و از آن كمال استفاده معنوي را ببرند.


| شناسه مطلب: 88696




همايش يزد



نظرات کاربران