475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند 475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند

475 زائر از گیلان عازم حج تمتع می‌شوند

مدیرحج و زیارت گیلان گفت: امسال 475 زائر گیلانی حج تمتع به سرزمین وحی تشرف می یابند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسن فعال روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا از اعزام اين زائران در اوايل مرداد ماه خبر داد و افزود: اين زائران در قالب چهار كاروان رشت، آستارا و تالش ، آستانه و لاهيجان و لنگرود و رودسر به سرزمين وحي اعزام مي شوند.
وي اضافه كرد: زائران نخست به مدينه و پس از شش روز به سرزمين وحي تشرف مي يابند و در مدت بيش از يكماه اقامت در آنجا فرائض حج تمتع را به انجام مي رسانند.
وي به فرآيند كنوني اعزام زائران نيز اشاره و تصريح كرد: در حال حاضر ، ظرفيت كاروان ها تكميل و كارهاي پزشكي مربوطه و هزينه ها پرداخت شده است.
فعال ادامه داد: اكنون در مرحله ارسال و صدور رواديد هستيم كه به صورت الكترونيكي انجام مي شود .
مديرحج و زيارت گيلان در خاتمه به زائران توصيه كرد از همراه داشتن داروهاي ممنوعه خودداري كنند و براي اطلاع از اسامي داروها و موارد بيشتر در اين موضوع به مسئولان كاروان هاي خود مراجعه كنند.
سال گذشته 794 زائر گيلاني براي حج تمتع به سرزمين وحي اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 88795




گيلان حج 97



نظرات کاربران