برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی

برگزاری مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه رمضان در خیمه‌گاه حسینی

مراسم احیا شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور زائران ایرانی در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، در اين مراسم ابتدا دعاي افتتاح قرائت و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد رضا فقيهي سخنران بعثه رهبري گفت: ماه مبارك رمضان رو به پايان است، ميهماني خداوند تمام و آيا او ما را بخشيده است؟
وي افزود: هميشه مؤمن بايد بين خوف‌ورجا باشد، نه مغرور و نه مأيوس باشد. هميشه بايد حد وسط خوف‌ورجا باشيم. وقتي به اعمال خود نگاه كرده نااميد و وقتي به لطف و كرم خداوند مي‌نگريم، اميدوار باشيم.
سخنران بعثه رهبري با اشاره به اين‌كه گناه خطاي بسيار بزرگي است، اظهار كرد: گناه نافرماني خداوند متعال را به دنبال دارد. در شب قدر بايد دامان امام زمان (عج) را بگيريم و از او بخواهيم براي ما دعا و طلب بخشش از پيشگاه خداوند متعال كند.
وي يادآور شد: خداوند مهربان و ارحم‌الراحمين است، اما آن چيزي كه ما را نگران مي‌كند اعمال و رفتار ماست. در قيامت كسي نمي‌سوزد بلكه اعمال و رفتار ماست كه ما را مي‌سوزاند.
در پايان اين مراسم قرآن‌ها بر سر گرفته شد و حاضرين به نوحه‌سرايي و سينه‌زني پرداختند.


| شناسه مطلب: 88801




ماه رمضان عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران