حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام

حضور دومیلیون نمازگزار در شب قدر مسجدالحرام

مسجد الحرام در شب بیست و هفتم ماه رمضان که بیشتر اهل سنت آن را شب قدر می‌دانند، شاهد حضور بیش از دو میلیون نمازگزار و زائر بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، پايگاه خبري اسكاي نيوز نوشت؛ صحن و محوطه اطراف مسجدالاحرام شب گذشته ۲۱ خردادماه و مصادف با شب ۲۷ ماه رمضان، مملو از نمازگزاران و عمره‌گزاراني بود كه از داخل و خارج عربستان خود را براي راز و نياز با معبود و اقامه نماز تراويح(نمازهاي مستحبي اهل سنت در ماه رمضان) به كنار كعبه رسانده بودند.
همچنين، مسجدالنبي(ص) در مدينه منوره و صحن‌هاي آن، شب گذشته مملو از زائران و نمازگزاراني بود كه براي احياي شب بيست و هفتم ماه رمضان در اين مكان مقدس و نوراني حضور پيدا كرده بودند.
در اين حال بنابر گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين، با وجود اين كه اسرائيل، قدس را به پادگاني نظامي تبديل كرده، شب گذشته بيش از ۳۵۰ هزار فلسطيني در مراسم احياي شب ۲۷ ماه مبارك رمضان در مسجدالاقصي حاضر شدند.
اين در حالي است كه اسرائيل اجازه ورود افراد كمتر از ۴۰ سال (از كرانه باختري) به مسجدالاقصي را نمي‌داد. شخصيت‌هاي ديني فلسطيني، عموم فلسطينيان را به حضور در مسجدالاقصي براي شركت در نماز تراويح و مراسم شب قدر (۲۷ رمضان) دعوت كرده بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران