نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه حج و سفر در قزوین افتتاح شد

نخستین نمایشگاه محصولات خرد خانگی، حج و سفر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان قزوين در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه گفت: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري در حمايت از كالاي ايراني و نيز توصيه به حجاج در خصوص پرداختن تنها به معنويات اين سفر، با همكاري سازمان حج و زيارت استان قزوين اين نمايشگاه برپا شده است.
هادي طاهرخاني با اشاره به وضعيت بازار ارز كشور و تلاش در جهت جلوگيري از خروج آن، يادآور شد: براي نخستين مرتبه و در راستاي استفاده حجاج از كالاهاي مرغوب، 2 هزار 500 حاجي استان كه امسال به حج مشرف مي شوند از بازديد كنندگان ويژه اين نمايشگاه خواهند بود.
به گفته وي، ملزومات احرام و همه وسايل قبل و بعد از سفر حاجيان از سوي توليدكنندگان داخلي در اين نمايشگاه نيز عرضه مي شود.
طاهرخاني ادامه داد: 70 غرفه پوشاك، اسباب بازي، پارچه، چادر، انواع كالاهاي مذهبي در كنار برخي اقلام ضروري پس از سفر حاجيان از جمله روغن و برنج با قيمت توليدي در فضايي به مساحت 2 هزار متر مربع خدمات خود را به بازديدكنندگان عرضه مي كنند.
اين مسئول در پايان اظهار داشت: نمايشگاه محصولات خرد خانگي و ملزومات حج و سفر از ساعت 16 تا 22 خرداد تا اول تيرماه جاري در محل نمايشگاه بين المللي قزوين داير خواهد بود.


| شناسه مطلب: 88825




قزوين سوغات حج 97



نظرات کاربران