شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند

شهروندان مراقب ویزای جعلی اربعین حسینی باشند

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با توجه به اینکه سال گذشته تعدادی از شهروندان با ویزای جعلی به این سفر اعزام شده بودند که در نهایت با مشکل مواجه شدند، تقاضا می‌شود از طریق سامانه سماح نسبت به ثبت‌نام و صدور ویزا اقدام کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، علي اصغر شريفي، مدير حج و زيارت استان يزد صبح امروز در اولين جلسه ستاد اربعين حسيني استان با حضور استاندار و اعضاي ستاد، اظهار كرد: سال گذشته دفتر موقت صدور ويزا ايجاد و براي ۲۹ هزار نفر ويزا صادر شد.
وي با اشاره به اينكه بيش از ۳۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام كردند گفت: متاسفانه سال گذشته برخي مشكلات ويزا و صدور ويزا به كندي انجام مي شد كه ناشي از تغيير پرداخت دلار به ريال و جابجايي كاركنان عراقي بود ولي در مجموع اين كار به نحو احسنت انجام شد.
شريفي با اشاره به اينكه سال گذشته متاسفانه بيش از ۳۰۰ نفر با ويزاي جعلي و تقلبي در اين سفر حضور داشتند كه در مرز چذابه دچار مشكل شدند و در برگشت نيز با سرگرداني و معطلي روبرو بودند افزود: افراد با ثبت نام از طريق سامانه سماح با اطمينان خاطر به اين سفر معنوي اعزام خواهند شد.
وي تصريح كرد: پيشنهاد مي شود امسال نيز دفتر موقت صدور ويزا در زمان مناسب داير شود تا ثبت نام كه از طريق سامانه سماح و غالبا روزهاي آخر انجام مي شود، بتوانيم در روزهاي ابتدايي ثبت نام، ويزا صادر شود و در اين خصوص نگراني وجود نداشته باشد.
مدير حج و زيارت استان يزد همچنين گفت: پرواز يزد راه اندازي شود تا مردم بتوانند به راحتي از طريق استان نسبت به اين سفر اقدام كنند.


| شناسه مطلب: 88826




يزد اربعين



نظرات کاربران