اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج

اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان از اعزام ۵ هزار و ۷۸۵ نفر از استان اصفهان به حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، غلامعلي زاهدي در گفت‌‍وگو با ايكنا اظهار كرد: ۵ هزار و ۷۸۵ نفر، سهميه استان اصفهان را براي اعزام به حج تمتع تشكيل مي‌دهند كه تمام اين سهميه تكميل شده است.
وي افزود: اين تعداد زائر به همراه ۲۱۴ نفر عوامل اجرايي، در قالب ۴۱ كاروان به حج تمتع اعزام مي‌شوند كه ۱۲ كاروان، مدينه قبل و مابقي، مدينه بعد هستند.
رئيس سازمان حج و زيارت استان اصفهان ادامه داد: زائران كاروان‌هاي مدينه بعد از ۸ تا ۱۵ مردادماه و زائران كاروان‌هاي مدينه قبل از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه به حج تمتع اعزام مي‌شوند.
زاهدي خاطرنشان كرد: معاينات زائران انجام شده و كلاس‌هاي آموزشي آنها در حال برگزاري است و به زودي امور مربوط به صدور رواديد براي زائران آغاز مي‌شود.


| شناسه مطلب: 88939




اصفهان حج 97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران