حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند

حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح احسان‌زائر گفت: در آستانه اعزام زائران به حج تمتع، حجاج بوشهری تامین جهیزیه ۷۰ نوعروس مددجو را تقبل کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، احمد لطفي در نشست هم انديشي مشترك مسئولان كميته امداد استان بوشهر و مديران كاروان‌هاي سازمان حج و زيارت اين استان، هدف از برگزاري اين نشست را بهره گيري از مشاركت زائران در كمك رساني به محرومان و نيازمندان دانست و اظهار داشت: اين نشست با هدف ترويج سنت حسنه انفاق و نيكوكاري ميان حجاج و هدايت هزينه‌هاي جانبي زائران براي كمك به محرومان و نيازمندان تشكيل شده است.
وي با تاكيد بر نقش اين نهاد در رسيدگي به نيازمندي‌هاي مددجو تصريح كرد: كميته امداد در زمينه‌هاي مختلف اشتغال و توانمند سازي، فرهنگي، تحصيلي، درماني، بهداشت، جهيزيه و مسكن مددجويان خدمات گسترده‌اي را ارائه مي‌دهد كه بخشي از اين خدمات، با مشاركت و كمك‌هاي مردم خيّر و نيكوكار استان محقق مي‌شود.
وي با بيان اينكه بيش از 30 هزار خانوار نيازمند در استان تحت حمايت كميته امداد هستند گفت: منابع كميته امداد براي رفع كامل مشكلات اين تعداد خانوار كافي نيست و ضرورتاً بايد از ظرفيت‌هاي مردمي در كنار كمك هاي كميته امداد استفاده شود.
مدير كل كميته امداد استان بوشهر با بيان اينكه بر اساس تاكيدات احاديث و روايات،حاجيان قبل از انجام مناسك حج به فقرا كمك كنند، تاكيد كرد: امسال 800 زائر خانه خدا از استان بوشهر به مكه مكرمه اعزام مي‌شوند كه مي‌توانند براي حمايت از نيازمندان كميته امداد را ياري كنند.
لطفي با اشاره به ميزان كمك‌هاي حاجيان در طرح احسان زائر سال گذشته گفت: 100 ميليون تومان در قالب اين طرح به نيازمندان و فقرا كمك شد كه اميدواريم امسال با هماهنگي‌هاي انجام شده با مديران كاروانها، اين رقم افزايش بيشتري يابد.
وي، با اشاره به اجراي طرح احسان‌زائر و كمك به نوعروسان مددجو گفت: در آستانه اعزام زائران خانه خدا به مكه مكرمه، زائران بوشهري تامين جهيزيه 70 نوعروس مددجو تقبل كردند.
در اين جلسه مشترك مقرر شد با همكاري مديران كاروانها، 300 حاجي حمايت از كودكان ايتام بي سرپرست و نيازمند تحت حمايت كميته امداد را برعهده بگيرند.
پرداخت هزينه 70 سري جهيزيه براي نوعروسان مددجو و تحويل بخشي از وليمه و اطعام زائران براي مددجويان نيازمند كميته امداد از ديگر مصوبات اين نشست بود.
عبدالرسول رنجبر، مدير حج و زيارت استان بوشهر در اين نشست نيز گفت: اين سازمان و مديران كاروان‌هاي زيارتي آمادگي كامل براي همكاري در برنامه‌هاي كميته امداد در رسيدگي به نيازمندان را دارد.


| شناسه مطلب: 88970




بوشهر امداد



نظرات کاربران