دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد

دانش آموزان ایرانی :سفر به سرزمین وحی معنویت خاصی را به انسان می بخشد

به گفته وی، عمره مفرده فرصت مناسبی است تا دانش آموزان ایرانی با رمز ورموز بندگی در نزد خدا آشنا شوند.

  دانش آموزان حافظ قران  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع   رسانی حج در مدینه منوره گفتنند: سفر به سرزمین وحی و زیارت حرم نبوی و امامان در بقیع معنویت خاصی را به انسان می بخشد.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی حج ، یسرا عبدالله پور دانش آموز 16 ساله اهوازی از استان خوزستان  معتقد است: احساس عشق و علاقه به پیامبر اسلام (ص )و فاطمه زهرا (س )در مسجد النبی از اثار مثبت سفر دانش آموزان به سفر عمره مفرده است .

وی که حافظ هفت سوره طولانی از قران کریم است افزود: در سال گذشته موفق شده رتبه نخست کشوری را در بین دانش آموزان کشور کسب کند.

 مینا طالب شوشتری نیز گفت :زیارت خانه خدا و حرم حضرت رسول اکرم ص به عنوان کانون معنویت دلهای مومنین را روشن می کند.

 وی که در رشته تفسیر قران کریم در سال گذشته در بین دانش آموزان کشور رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: از سال اول راهنمایی تفسیر قران را آغاز کرده ام و هم اکنون در پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستم.

وی تاکید کرد:سفر عمره مفرده هدیه آموزش وپرورش برای دانش آموزان حافظ و مفسر قران است و امید وارم روند عزیمت دانش آموزان کشورمان به عمره مفرده ادامه یابد.

 زهرا زیدانیان دانش آموز سال سوم دبیرستان از استان خوزستان دیگر دانش آموز  سفر کرده به عمره مفرده است که در سال 84 موفق شد طی 10 ماه قران کریم را حفظ کند.

 وی خاطر نشان کرد:سال گذشته موفق شده  در مسابقات حفظ 10 جزو از قران را در بین فرزندان پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست را کسب کند.

  زیدانیان سفر به سرزمین وحی را ارزوی همه دانش آموزان ایرانی می دانند و می گوید :سفر به عمره مفرده دانش اموزان را با دستاوردهای دین اسلام در حرمین شریفین اشنا می سازد.

 به گفته وی، عمره مفرده فرصت مناسبی است تا دانش آموزان ایرانی با رمز ورموز بندگی در نزد خدا آشنا شوند.

 


| شناسه مطلب: 28518







نظرات کاربران