دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد! دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد!

دولت هلند یک سوره به قرآن اضافه کرد!


پلیس هلند برای پیشگیری از جذب مردم به ویژه جوانان این کشور به اسلام، قرآن تحریف شده ای را تهیه و منتشر کرده است.

پليس هلند براي پيشگيري از جذب مردم به ويژه جوانان اين كشور به اسلام، قرآن تحريف شده اي را تهيه و منتشر كرده است.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به دنبال پخش فيلم ضدقرآني «گريت ويلدرز» نماينده مجلس هلند كه برخلاف انتظار دولت هلند گرايش مردم اين كشور و اشتياق آنان براي آشنايي با اسلام را در پي داشت. دولت هلند براي جلوگيري از پي بردن جوانان هلندي به ماهيت واقعي اسلام، با همكاري شخصي بنام «حسين سجادي قائم مقامي» كه يكي از تروريست هاي فراري گروه ماركسيستي فدائيان خلق است به تحريف قرآن و انتشار گسترده آن دست زده است.

سجادي قائم مقامي كه با نام مستعار «قادر عبدالله» دست به اين تحريف زده است، درباره نوشته اش مي گويد: «در قرآن تكرار زياد است، اين از ويژگي هاي اين كتاب است... بخشي از تكرارها را حذف كردم، ولي از پاره اي تكرارها گريزي نيست! افزون بر اين، براي بيشتر سوره ها مقدمه اي نوشته ام تا راه را براي رسيدن به جان كلام هموارتر سازم! براي جاودان سازي نثر خود سوره 115 را نيز به قرآن اضافه كرده ام!»

وي گفته است «آيات خشن را از قرآن حذف كرده و آيات لطيف را باقي گذاشته است.»

پليس هلند طي اطلاعيه اي براي تشويق كادر خود به خواندن اين كتاب جعلي اعلام كرده كه هر ماموري بخواهد اين كتاب را بخواند، پليس نصف قيمت آن را تأمين مي كند.


| شناسه مطلب: 28893







نظرات کاربران