تولید برنامه تلوزیونی آموزش زائرین حج در استان هرمزگان

با همکاری دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ، برنامه تلویزیونی آموزش زائرین حج، تولید می شود .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در ایام شیوع بیماری خطرناک کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری آموزش زائرین حج، و موافقت حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص تولید برنامه تلوزیونی آموزش زائرین حج در استان های اردبیل و هرمزگان، نشستی با حضور مسئولین دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد .
در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان ضمن معرفی طرح تولید برنامه تلوزیونی آموزش زائرین حج با حضور روحانیون و اساتید با تجربه و رسانه ای حوزه حج و زیارت استان، نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ زیارت در جامعه اسلامی و ترغیب مردم جهت انجام واجبات دینی و مذهبی را بسیار مهم برشمرد .
وی با اشاره به افزایش 100 درصدی زائرین اربعین حسینی (ع) استان هرمزگان در سال 98 ، از مدیرکل و عوامل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که با تولید و پخش برنامه های فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی مناسب، فضای شور و اشتیاق بیشتر مردم جهت حضور در این اجتماع جهانی را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد .
آقای مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز در این نشست با استقبال از طرح ارائه شده، در خصوص تولید برنامه های تلوزیونی و رادیویی مرتبط با حوزه حج و زیارت، اعلام آمادگی کرد .
در پایان مقرر شد با هماهنگی قائم مقام مدیرکل صدا و سیما و کارشناس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان ، مراحل اجرایی طرح انجام شود.




نظرات کاربران