آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم

آیت الله ناصری: دست طلاب جهادی را می بوسم

آیت الله ناصری یزدی از تلاش های طلاب و روحانیون جهادی در جبهه حفظ سلامت مردم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله ناصری یزدی، در دیدار طلاب جهادی یزد گفت: مواسات و یاری رساندن به بندگان خداوند از بزرگترین امور در آیات و روایات است.


امام جمعه یزد ادامه داد: روایات فراوانی در عظمت یاری رساندن و خدمت کردن به بندگان خداوند وجود دارد مثل این روایت که می فرماید: اگر کسی مشکلی را از برادر مؤمن خود برطرف کند، از ۷۰ طواف خانه خدا بهتر است. یا روایتی که گره گشایی از بندگان خداوند را مایه آمرزش گناهان دانسته و انسان را مثل روزی که از مادر متولد شده است، معرفی می کند.


رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان این که کار طلاب در این ایام، حرکت عظیمی بود و باید دست طلاب جهادی را بوسید، به خاطره ای از زمان فراگیری بیماری وبا در نجف و خدمت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی به طلاب اشاره کرد و گفت: در آن ایام که کسی به طلاب توجهی نمی کرد، ایشان درس را تعطیل کرد و به پرستاری از طلاب پرداخت و به صورت ناشناس، لباس های طلبه های بیمار را به خارج از شهر نجف می برد و پس از شستشو و خشک کردن آن ها، لباس ها را درب حجره ها می گذاشت.


آیت الله ناصری در ادامه گفت: خداوند هیچ حادثه ای را نمی آورد مگر اینکه نعمت هایی در کنارش وجود دارد. امروز یک موجود ریز سوزنی به نام کرونا وارد شده که همه جهان را به هم زده و قدرت های بزرگ و مدعیان عالم را به زیر کشیده است.


نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان ضمن پیروزی طلاب از این امتحان بزرگ گفت: امیدوارم خدا کمک کند تا شما در همه کارها پیش قدم باشید و اخلاص خود را همچنان که در این ایام داشتید، تقویت کرده و ادامه دهید.




نظرات کاربران