خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد

خطیب مسجد الاقصی نسبت به بازگشایی باب المغاربه به روی صهیونیست‌ها هشدار داد

خطیب مسجدالاقصی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت بازگشایی باب المغاربه به روی شهرک‌نشینان صهیونیست، درهای مسجدالاقصی نیز به روی مسلمانان باز خواهد شد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی، در گفت‌وگویی مطبوعاتی تأکید کرد: هیچ نگرانی نسبت به مسجدالاقصی وجود ندارد زیرا درهای آن بسته است اما فعالیت‌هایی همچون پخش اذان و اقامه نماز جماعت با حضور امام جماعت و نگهبانان مسجد همچنان ادامه دارد.
وی درباره درخواست‌هایی مبنی بر بازگشایی درهای مسجدالاقصی به روی نمازگزاران گفت: ما میزان عشق مسلمانان به مسجدالاقصی را ارج می‌نهیم و تصمیم به بسته شدن درهای این مسجد برای همه ما دردناک است اما به دلیل شرایط بهداشتی و شیوع کرونا، مجبور به این کار شدیم.
صبری به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که باب المغاربه (از ورودی‌های مسجدالاقصی) را برای حمله و یورش به مسجدالاقصی به روی صهیونیست‌ها باز کنند، در آن صورت همه درهای این مسجد به روی ده‌ها هزار مسلمان نمازگزار باز خواهد شد.
 وی افزود: مسجدالاقصی مانند بازارها و بانک‌ها نیست، لذا در صورت بازگشایی درهای مسجد، ده‌ها هزار نمازگزار همزمان به یک مکان وارد می‌شوند و در این صورت امکان کنترل آنها در زمان نماز وجود ندارد.
خطیب مسجدالاقصی به دوستداران مسجدالاقصی بشارت داد که هرکس عادت داشته نماز خود را در مسجدالاقصی اقامه کند اما اکنون به دلایل شرایط موجود این امکان برای او وجود ندارد، نماز او در منزلش، ثواب نماز در مسجدالاقصی را خواهد داشت.
در همین راستا، مسئولان مسجدالاقصی نیز نسبت به درخواست‌های شهرک‌نشینان صهیونیست درباره اخذ مجوز برای یورش به مسجدالاقصی و سوءاستفاده از شرایط شیوع کرونا برای اجرای برنامه‌های یهودی‌سازی خود در این مسجد و شهر قدس هشدار داده‌اند.
وزارت اوقاف و امور اسلامی فلسطین از یک ماه پیش در راستای اجرای تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا، درهای مسجدالاقصی را به روی نمازگزاران بسته است.


| شناسه مطلب: 100148




فلسطین مسجد الاقصی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران