مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع)

مسابقه بزرگ آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع)

اپلیکیشن «حقیقت مومن»، دومین دوره مسابقه بزرگ رمضانی را به همت آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از الکفیل، اپلیکشین «حقیقت مومن» که توسط بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) طراحی شده است، دومین دوره مسابقه بزرگ رمضانی را برگزار می کند.


این مسابقه شامل پرسش های فقهی و عبادی است. این پرسش ها در طول هر هفته در شبکه های اجتماعی وابسته به این اپلیکشین (فیس بوک و اینستاگرام) در ماه مبارک رمضان مطرح می شود.


اسامی برگزیدگان پس از پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد. تعداد برگزیدگان در هرهفته به چهار نفر می رسد. به هرکدام از آنها جوایز متبرک شده از حرم حضرت عباس(علیه السلام) اهدا می شود.


پس از رسیدن تعداد کل برگزیدگان این مسابقه در پایان ماه مبارک رمضان به 16 نفر، قرعه کشی جدید انجام خواهد گرفت و به پنج نفر از آنها دستگاه هوشمند هدیه خواهد شد.


درهمین حال، شعبه مدارس دینی بانوان «الکفیل»، دومین دوره مسابقه «مسلک النجاة»(راه نجات) را در چارچوب فعالیت های رمضانی این شعبه به راه انداخت.


کمیته ناظر بر این مسابقه اعلام کرد: این مسابقه شامل مجموعه پرسش هایی درباره فقه، عقاید و علوم دیگر است.


آخرین زمان تحویل پاسخ ها، ساعت 24 روز ششم ماه مبارک رمضان است. همچنین 50 جایزه به برگزیدگان برتر اهدا می شود.


این مسابقه برای افزایش آگاهی دینی و علمی در میان بانوان مسلمان و استفاده از ماه مبارک رمضان برای افزایش دانش برگزار می شود.


گفتنی است، اولین دوره از این مسابقه در ماه شعبان گذشته به همت شعبه مدارس دینی بانوان «الکفیل» برگزار شد.


| شناسه مطلب: 100155




حضرت عباس



نظرات کاربران